کد خبر: 6124
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
33

«یا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»

 رؤسا و اعضای محترم سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها، جنوب کرمان و همکاران گرامی؛

با تبریک آغاز سال نو خدمت تمامی همکاران و اعضای محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در سراسر کشور، امیدوارم با همت و هم افزایی مضاعف و به فضل الهی موجبات تعالی جایگاه سازمان در کشور را فراهم نماییم.

سالی که گذشت با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود. خداوند منان را سپاسگزاریم که به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت کوشی، همدلی، یکپارچگی، هم افزایی و صمیمیت گام های بلندی در خدمت رسانی به کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره برداران پرتلاش برداریم.

بر خود لازم می دانم از تمامی مدیران، کارشناسان، کارکنان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه سازمان را فراهم نموده اند، تقدیر و تشکر نمایم.

در ادامه مسیر روبه رشد سازمان در سال ۱۳۹۸، سعی بر این شد تا با اقدامات و گام های مؤثر ضمن تغییر و اصلاح نگاه مدیران بخش کشاورزی، سازمان را در کانون توجه سیاست‌گذاران، برنامه ریزان و مدیران اجرایی حوزه کشاورزی، منابع طبیعی و محیط ‌زیست کشور قرار دهد که به حمدالله این مهم با تلاش همه همکاران در سطوح ستادی و استانی عملیاتی شد.

از طرف دیگر با الهام از تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید ایشان مبنی بر به اوج رسانیدن مشارکت مردمی و  مردمی کردن امور، استفاده از فناوری روز در کشاورزی و ظرفیت مهندسان جوان کشاورزی، توجه به مقوله دانـش به عنوان آشـکارترین وسیله‌ی عـزّت و قـدرت یک کشور و تسهیل صدور مجوز واحدهای تولیدی و رفع موانع تولید که فصل جدیدی را برای فعالیت های سازمانی گشود، توانست به عنوان فراگیرترین سازمان دانشی مردم نهاد، با تکیه بر ظرفیت های مردمی و مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار از طریق راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی، مراکز مهارت آموزی و توان افزایی و مراکز انتقال دانش و تکنولوژی های نوین و مراکز اصلاح نژاد خصوصی موجبات اشاعه، انتقال و تسریع جریان دانش و اطلاعات کشاورزی در عرصه های تولید را فراهم نماید.

این سازمان تجهیز صاحبان علوم کشاورزی به آخرین اصول مهندسی، فن آوری ها و مهارت های مرتبط، تسهیل صدور مجوز واحدهای تولیدی و بهبود فضای کسب و کار، تقویت و تحکیم جایگاه و ارتقای منزلت اجتماعی مهندسین کشاورزی، هوشمندسازی کشاورزی، گسترش سهم بری دانش از تولید، شکل دهی و توسعه مناسبات جدید صاحبان علوم مهندسی کشاورزی با کشاورزان با رویکرد مردم محوری در کشاورزی را رسالت اصلی خود می داند.

امید آن می رود با تلاش و هم افزایی همکاران محترم و تعامل سازنده با دستگاه های مربوطه، موجبات ارتقای جایگاه سازمان و منزلت اجتماعی کشاورزان و مهندسین کشاورزی در سال ۱۳۹۹ بیش از پیش فراهم گردد.

 مجددا حلول سال نو و بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می‌باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می‌ نمایم.

شاهرخ رمضان نژاد

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =