کد خبر: 6119
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
66

سرپرست شهرداری هیدج گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، مبادی ورودی هیدج از سمت جنوب، ابتدای جاده روستایی شویر و از سمت شمال، جاده ترانزیت تحت کنترل بوده، محدودیت‌های تردد دارند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ابسنا، ناصر مرسلی با بیان این‌که هیدجی‌ها مردمانی مهمان‌نواز هستند، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مرکزی مقابله با شیوع بیماری کرونا در راستای حفظ سلامت شهروندان و به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شهر هیدج تا اطلاع ثانوی از پذیرایی مسافران و گردشکران به ویژه در ایام نوروز معذور هستیم.

وی تصریح کرد: مردم باید به این باور برسند که حضور آنان در خانه، مهم‌ترین مولفه در پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا است و در این راستا صمیمانه از مردم درخواست می‌کنیم جز در موارد اضطراری، از منزل خارج نشوند.

این مسئول ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که بیش از پیش همکاری‌های لازم را برای شکست بیماری کرونا در شهر با شهرداری داشته باشند و توصیه‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند. همچنین توصیه می‌شود که مردم از حضور و تردد در تجمعات و اماکن شلوغ خودداری و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

سرپرست شهرداری هیدج با اشاره به برگزاری مستمر ستاد پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا ویروس در هیدج، ادامه داد: طبق مصوبه این ستاد مبادی ورودی این شهر از سمت جنوب، ابتدای جاده روستایی شویر و از سمت شمال، جاده ترانزیت تحت کنترل و محدودیت‌های ترددی بوده و این ماموریت مهم سلامت با همکاری شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نمایندگی ورزش و جوانان با تب سنج‌هایی که در اختیار دارند کنترل های لازم را انجام داده و تاکیدات بهداشتی و خودمراقبتی را به مسافران و همشهریان گوشزد می‌کنند.

مرسلی خاطرنشان کرد: در ایست بازرسی‌ها کنترل سلامت افرادی که دارای علائم بیماری نظیر دمای بالای بدن، تنگی نفس و سرفه‌های مکرر و ... باشند با دستور و مجوزهای موجود به مراکز درمانی هدایت و در صورت لزوم قرنطینه خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =