کد خبر: 6117
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
526

فرمانده سپاه جاجرم از توزیع سه هزار ماسک در بین ادارات و کسبه این شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، سرگرد اسماعیل محمدنیا، از تولید وتوزیع  ماسک‌های با کیفیت  و بهداشتی در سطح شهر و بین ادارات و کسبه خبر داد و گفت: کارگاه‌های تولید ماسک توسط خواهران بسیجی  به صورت جهادی وهمه روزه در حال تولید است و در روز هزار ماسک در این شهرستان تولید می‌شود.

وی اضافه کرد: با کمک هیأت‌های مذهبی سطح شهرستان ماشین‌های اعلام هشدار وتذکر به شهروندان را نسبت به جدی گرفتن هشدارهای مسئولین و در خانه ماندن که بهترین روش پیشگیری از کروناست را همه روزه در خیابان‌ها وکوچه‌ها در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی اظهار کرد: در روستاها نیز فرماندهان پایگاه‌ها ملزم شده تا نسبت به اطلاع رسانی به مردم از ظرفیت بلندگوهای مساجد بهره‌برداری لازم را داشته باشند.

فرمانده سپاه جاجرم  با اشاره به عملیات گندزدایی و ضد عفونی کردن معابر و خیابان‌های سطح شهر ودستگاه‌های خود پرداز، خاطرنشان کرد: این کار با همکاری سپاه، بسیج، شهرداری و کارخانه آلومینای شهرستان جاجرم صورت می‌گیرد.

محمدنیا به اجرای عملیات تب سنجی وشناسایی موارد مشکوک به ویروس منحوس کرونا در ورودی‌های شهرستان جاجرم اشاره کرد و افزود: در این عملیات جهادی و بزرگ تمام رانندگان خودروهای شخصی وعمومی با کمک سپاه و بسیج وجمعیت هلال احمر شهرستان مورد معاینه قرار می‌گیرند تا از ورود افراد مشکوک به کرونا  به داخل شهرستان جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =