کد خبر: 6112
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
12

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دماوند در مراسمی با حضور معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، نماینده مردم دماوند در مجلس و معاونان فرمانداری، معرفی و از زحمات فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، طی حکمی از سوی استاندار تهران، "مهدی حیدری" به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند منصوب و همچنین از تلاش‌ها و زحمات "مجید صفری" که طی دو سال گذشته به عنوان فرماندار شهرستان دماوند بود، قدردانی شد.

مهدی حیدری در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: شهرستان دماوند با توجه به شرایط خاص آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی، همواره مورد استقبال مردم تهرانی بوده و این امر موجب شده تا شهرستان فراتر از جمعیت قانونی خود باشد که در این راستا نخستین برنامه ما بالا بردن توان مدیریت شهری و روستایی است.

وی ادامه داد: در زمانی که بخشدار مرکزی بودم، توانستیم طی این سالها توان روستاها را بالا ببریم و برخی از روستاهایی که خالی از سکنه بودند، امروز سکونت در جریان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق سیاست‌های صورت گرفته در نظر داریم از توان مدیریت ارشد شهر تهران استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: امروز دماوند میزبان شهروندان تهرانی است که علاوه بر خدمات عمومی، باید مراقب سلامت آنان با وجود شیوع کرونا باشیم و این درحالی است که توانایی امکانات فعلی فقط در حد جمعیت شهرستان است.

حیدری گفت: در تلاش هستیم در سال آینده در حوزه سلامت و گردشکری امکانات خوبی را از سوی شهرداری تهران به سمت شهرستان دماوند سوق دهیم تا زمینه توسعه را در این منطقه افزایش یابد.

مجید صفری، فرماندار سابق شهرستان دماوند نیز ضمن تشکر از مسئولان استانی و شهرستانی در طول دو سال فعالیت در این سمت، گفت: خوشبختانه در طی این دوران، اقدامات و تلاش‌های خوبی در حوزه‌های صنعت، عمران روستا و شهر، کشاورزی، گردشگری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر، حمل و نقل، تاسیسات زیرساختی آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات انجام شده و برای منطقه شهری و روستایی قابل مشهود است.

لازم به ذکر است، حیدری حدود شش سال در سمت بخشدار مرکزی شهرستان دماوند مشغول به فعالیت بوده است.​

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =