کد خبر: 6103
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کرونا

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه از راه اندازی کمپین روستای بدون کرونا در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، سجاد طاهری اظهار کرد: ۷۷ هزار خانوار بیمه شده اصلی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه و خانواده‌هایشان در قالب کمپین "روستای بدون کرونا" تحت پوشش حمایتهای ویژه اقتصادی، اجتماعی و مشاوره های بهداشتی این صندوق قرار خواهند گرفت.

 مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان وعشایر استان کرمانشاه اعلام کرد: به منظور حمایت از خانواده بزرگ کشاورزان، روستاییان و عشایر تحت پوشش دراستان کرمانشاه، بیمه شدگان و مستمری بگیرانی که بصورت قطعی درگیر این بیماری باشند و یا متاسفانه یکی از اعضای خودرا از دست داده باشند، می توانند با ارسال عدد 5 به شماره و سامانه پیامکی "300027  " ضمن اطلاع رسانی موضوع از طریق این کانال ارتباطی از تسهیلات کم بهره(بدون نیاز به ضامن ومراجعه به بانک) و یا از بسته های حمایتی(بصورت نقدی و یا غیرنقدی )بهره مند شوند.

به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کرمانشاه، طاهری در ادامه از روستائیان و عشایر خواست تا کرونا را جدی گرفته و برای پیشگیری از شیوع کرونا موازین بهداشتی را رعایت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =