هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بسته بندی و توزیع ۱۴ هزار مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح یک لیتری و پک بهداشتی در مناطق محروم و کم برخوردار استان انجام می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، رامین معبودی ۲۶ اسفند ماه با اعلام این خبر افزود: این کار توسط جمعی از خیرین و به همت جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اردبیل، خلخال و نمین آماده و به منظور گندزدایی و ضدعفونی دست و سطوح در محلات و روستاهای مختلف توزیع می شود.

وی اضافه کرد: پرسنل و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر در این امر مشارکت داشته و عملیات توزیع انجام می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به نحوه توزیع تصریح کرد: این ضدعفونی کننده‌ها با استفاده از ظرفیت خانه‌های هلال و با همکاری دهیاران انجام می‌شود.

به گفته و۶۲۰ بطری یک لیتری در محلات کم برخوردار توزیع شده است، بطوریکه توزیع در مناطق حاشیه و محلات کم برخوردار ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اضافه کرد: ۳ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده در روستاها و محلات حاشیه‌ای شهرستان خلخال و ۱۵۰ پک بهداشتی توسط اعضای داوطلبان خانه هلال عنبران جمعیت هلال احمر شهرستان نمین توزیع شده است.

وی با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان اردبیل در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و آگاهی بخشی در این مورد اضافه کرد: استقرار اکیپ‌های تست غربالگری پیشگیری از ویروس کرونا در ۹ ایستگاه، تهیه محتوای آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی جهت آموزش در خصوص مقابله با کرونا، تهیه و پخش برنامه آموزشی تلویزیونی هلال سبلان از طریق صدا و سیمای استان در خصوص پیشگیری از کرونا، اجرای برنامه‌های پویش ملی لبخند، پویش ملی با خانواده، پویش ملی هلال آماده، جشنواره فیلم و عکس و نقاشی، طرح آماده وطن، اجرای طرح‌های ابتکاری، فعالیت‌های تیم سحر، جشنواره خاطره نویسی با عنوان ماه و قلم، اجرای طرح ملی آوای وطن، اجرای قصه گویی تلفنی مهرگویان (تلفن گویای رایگان) و اجرای طرح فراخوان جمع آوری کمک‌های مردمی برای پیشگیری از کرونا تنها بخشی از اقدامات این جمعیت بوده است.

معبودی گفت: توزیع ۳ هزار بروشور آموزشی، جمع آوری کمک‌های نقدی به مبلغ ۸۵ میلیون ریال، طراحی مسابقات فرهنگی و هنری از طریق شبکه‌های مجازی برای گروه‌های سنی مختلف در راستای غنی سازی اوقات فراغت از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر استان در زمینه مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

معبودی اضافه کرد: مردم نوعدوست استان اردبیل می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را با حضور در جمعیت هلال احمر استان و شعب تابعه اهدا کنند.

وی اضافه کرد: هموطنان همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد همه بانک‌ها به نام جمعیت هلال احمر یا به شماره کارت  ۹۹۹۶ ۹۹۹۹ ۳۳۷۹ ۶۱۰۴  بانک ملت یا شماره کارت ۹۷۳۰ ۵۰۲۵ ۶۳۱۸ ۵۸۹۴  بانک رفاه کارگران یا به شماره شبا  ۹۹ ۰۹۹۹ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۰۰ ۰۱۲۰ IR۹۲ که تمامی آن‌ها بنام جمعیت هلال احمر است، واریز یا با شماره گیری کد  #۱۱۲*  از طریق تلفن همراه در این کار خیر مشارکت کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: کمک‌های غیر نقدی با اولویت تجهیزات و اقلام بهداشتی و پزشکی مانند ماسک، ژل ضدعفونی، دستکش یکبار مصرف، تخت بیمارستانی، کپسول اکسیژن و مواردی از این دست می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =