گران

یک پزشک فعال حوزه بهداشت و سلامت گفت: اقدامات بیمه درزمینه ارتقا سلامت و مصرف خدمات سلامت مطلوب بوده است.

به گزارش روستانیوز، محمد گران اظهار داشت: تداوم  سیاست‌های صنعت بیمه در بخش سلامت، می‌تواند دستاوردهای درخشانی را دربخش های مختلف سلامت احراز کرده و نیز کیفیت خدمات ارائه شده به بیمه شدگان را افزایش دهد.

  دکتر گران، بااشاره به نقش صنعت بیمه درارتقا سلامت فردی واجتماعی وافزایش مصرف خدمات سلامت در کشور اظهار داشت: ایران در قیاس با بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه اجرای سیاستهای پوشش بیمه‌ای در بخش های دولتی و خصوصی و مصرف خدمات سلامت و بیمه های دارویی ودرمانی به ویژه جراحی‌های  پیشرفته، موفق عمل کرده و شاکله اقدامات پزشکی و بیمه ای صورت گرفته  مبتنی بر استانداردهای علمی و پروتکل‌های درمانی و رضایت خاطر بالا بیماران بوده است .
 
وی تصریح کرد : نقش حمایتی صنعت بیمه در پوشش بیمه سلامت و تضمین سلامت جامعه و نسل آینده بی نظیر بوده است و از سویی تداوم این گام‌های بنیادین ومستحکم  و رو به جلو می تواند بستر تحقق سیاستهای سلامت دولت ونیز کاهش هزینه های درمانی درجامعه را مهیا کند. 

 
دکترگران عملکرد صنعت بیمه دربخش سلامت را طی چندین سال اخیر مطلوب خواند و تاکیدکرد: با اتخاذ سیاست‌ها ومشی علمی بیمه مرکزی ایران در حمایت از بخش درمان، هم اکنون شاهد دستاوردهای ملموسی دربخش سلامت ودرمان هستیم و بنده به زرس قاطع باور دارم بسیاری از سیاستهای بیمه ای سلامت در اینده نزدیک دست یافتنی است .


محرومان، و تهیدستان خط قرمز سازمان بیمه سلامت
دکتر گران  بااشاره به سیاست‌های دولت در بخش سلامت همگانی، تاکید کرد: ازسوی دولت اقدامات شایسته ای در بخش سلامت و حمایت از اقشار فرودست و طبقات متوسط،صورت گرفته است و امروزه تعرفه پزشکی ایران نسبت به سایرکشورهای منطقه واروپایی درسطح پایین‌تری قرار دارد ولی خدمات کیفی پزشکی ایران همتراز با سایر کشورهای پیشرفته اروپایی دنیا است.
 
وی افزود: سیاست‌های سلامت با رویکرد حمایتی، برای تمامی قشرها وجودداشته و همراستای آن دولت توانسته با رعایت خط قرمز خود را که حمایت درمانی از قشر محرومین و ارائه خدمات مطلوب به گروه‌های نیازمند و بیماران صعب العلاج بوده، عملی سازد. 

  گران نقش شرکت های بیمه خصوصی را در ارتقا سلامت جامعه، رهگشا وحمایتی خواند وافزود: توجه به سلامت خانوادها اجنتاب ناپذیر است؛ و پوشش‌های بیمه‌ای در تمامی زمینه ها به ویژه دربخش سلامت ودرمان می تواند مردم را در سختی‌ها، صیانت و حفاظت جانی و مالی کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =