کد خبر: 6079
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
غلامحسین سلطان محمدی

تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران خواستار حمایت دولت در راستای پوشش دادن زیان‌های وارده ناشی از شیوع بیماری کرونا شدند.

به گزارش روستا نیوز، غلامحسین سلطان محمدی، رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران اظهار داشت: بزرگترین لطمه را تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران از شیوع بیماری کرونا در کشور می‌بینند، به همین دلیل خواستار حمایت دولت شده‌اند.

سلطان محمدی گفت: تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران به روال سال های قبل برای شب عید تدارک دیده‌اند و انواع گلهای شب عید را پرورش داده‌اند‌ اما امروز با شیوع بیماری کرونا بازار وضعیت بسیار بدی دارد. بنابراین اگر به زودی بیماری کرونا مهار نشود و تولیدات این تولیدکنندگان به فروش نرسد صدمات جبران ناپذیری به ما وارد خواهد کرد. 

وی افزود: ما در استان تهران 3هزار تولیدکننده داریم که امروز 1300 نفر از آنها به ما نامه داده‌اند و از ما درخواست کمک کرده‌اند. چون این تولیدکنندگان طبق روال هرسال چک داده‌اند و گلهای شب عید را پرورش داده‌اند با این هدف که بعد از عید چک‌هایشان را پاس کنند و اوضاع را سامان بدهند. اما الان با ماندن تولیدات روی دست شان درمانده شده‌اند که چه کنند. 

سلطان محمدی تاکید کرد: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و تولیدکنندگان ما متضرر شوند قطعا برای دستگاه‌های قضایی و دیگر دستگاه‌های اجرایی مشکل ساز می‌شوند چرا که بعد از عید با تعداد زیادی چک برگشتی روبه رو خواهند شد.

رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه استان تهران در پایان تاکید کرد: ما از دولت درخواست داریم که زیانهایی که بیماری کرونا به تولیدکنندگان ما وارد کرده است را به عنوان حوادث غیرمترقبه محسوب کند و با برآوردن کردن زیان های وارد شده به نحوی آنها را پرداخت کند و پس از آن با مدیریت کردن امور، پرداختی‌ها را به صورت بلند مدت از تولیدکنندگان اخذ نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =