کتاب

رییس روابط عمومی سازمان حهاد کشاورزی همدان گفت: اهتمام به کتاب و کتابخوانی از کارهای ارزشمند است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشت.

به گزارش روستانیوز، علیرضا قروه گوزلو اظهار داشت: در شرایطی که برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان در خانه باید بمانیم، باید از این  فرصت برای مطالعه کتاب و کتاب خواهی بهره‌مند شویم .
وی فضای مجازی را عامل افزایش مطالعه دانست و گفت: باید این مرحله گذار را هدایت کنیم تا مطالعه مجازی هویت خاص خودش را پیدا کند.
وی افزود: با توجه به این‌که اکثر مردم در زمانی که منزل هستند از گوشی‌های تلفن همراه بیشتر استفاده می‌کنند، بر این شدیم که به منظور پر نمودن اوقات فراغت مجموعه همکاران وزارت جهاد کشاورزی در استان روزانه یک کتاب  جهت مطالعه در فضای مجاری معرفی کنیم.
 قروه گوزلو اظهار داشت: این کتاب ها به صورت pdf در اختیار همکاران قرار می‌گیرد تا با آن‌ها اوقات خود را پر نمایند.
رییس روابط عمومی سازمان حهاد کشاورزی همدان اظهار داشت: جامعه متمدن جامعه‌ای است که توجه به کتاب و کتابخوانی داشته باشد، اما متاسفانه با وجود فرهنگ غنی کشور سرانه مطالعه کتاب در استان در مقایسه با جهان پایین است.
وی گفت: انس با کتاب و فرهنگ کتابخوانی و توجه به آن بسیار مهم است که امیدواریم شاهد ارتقای بیشتر  فرهنگ کتاب و کتاب خوانی باشیم.
قروه‌گوزلو در پایان اظهار داشت: سعی بر این است کتاب‌هایی را به همکاران معرفی کنیم که برای این عزیزان مفید باشد؛ ازجمله کتاب های متنوع بخش کشاورزی، تاریخی، علمی و فرهنگی.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =