کد خبر: 6066
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
شاهرخ رمضان نژاد

رئیس سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی گفت: تمامی دارندگان پروانه اشتغال حقیقی و حقوقی به شرط داشتن دفتر کار، از امتیاز تابلوی متحدالشکل مصوب تحت عنوان مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی برخوردار بوده و مجاز به استفاده از آن هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی، شاهرخ رمضان‌نژاد با تأکید بر زمینه‌های فعالیت مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی تصریح کرد: اعضای دارای مجوزهای مربوطه و پروانه اشتغال فعالیت با رعایت سایر ضوابط عمومی کشور، می‌توانند دفتر کار و فعالیت حرفه‌ای خود را در سراسر کشور در مناطق شهری و روستایی برای انجام کلیه فعالیت‌های حرفه‌ای و خدمات مهندسی دایر کنند و مجاز به استفاده از تابلوی متحدالشکل با محتوای اطلاعاتی مصوب تحت عنوان «مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی» برای محل فعالیت خود در چارچوب دستورالعمل معرفی و اطلاع‌رسانی حرفه‌ای مصوب، هستند.

رمضان‌نژاد تصریح کرد: برای تخصصی‌تر کردن امور، متناسب با رشته تحصیلی و زمینه‌های صلاحیت و رتبه عنوان این مراکز تعیین می‌شود؛ به عنوان مثال عضو رشته دامپروری می‌تواند از عنوان مرکز خدمات دامپروری غیردولتی و به همین ترتیب عضو رشته باغبانی از عنوان مرکز خدمات باغبانی غیردولتی و... استفاده کند.

رئیس سازمان مرکزی نظام مهندسی کشاورزی افزود: از آن‌جایی که افزایش بهره‌وری و ضریب نفوذ دانش در کشاورزی، استراتژی اصلی سازمان است؛ لذا استقرار دفاتر کار اعضای سازمان در کنار تولیدکنندگان و روستاها از برنامه‌های با اولویت سازمان و راه‌اندازی یک مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در هر دهستان بر این اساس در دستور کار سازمان قرار دارد و این مراکز می‌توانند مجموعه‌ای از خدمات تخصصی و عمومی مورد نیاز تولیدکنندگان را ارائه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =