کد خبر: 6012
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
33

فرماندار گیلانغرب گفت: تیم‌های بهداشتی در ورودی‌های ۶ گانه به این شهرستان به منظور ارزیابی مسافران برای مقابله با شیوع و انتشار ویروس کرونا مستقر می‌شوند و نسبت به بررسی افراد از لحاظ تب و بیماری‌های ویروسی اقدام می‌کنند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، کوروش محمودیان در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی گیلانغرب، افزود: در خصوص ایجاد تسهیلات نوروزی در این شهرستان متناسب با ادامه روند شیوع بیماری کرونا و تصمیم های وزارت بهداشت ودرمان تصمیم گیری خواهد شد و در شرایط فعلی ایجاد هرگونه کمپ نوروزی و یا محل اجتماعات ممنوع است.

وی اظهار داشت: این تصمیم به منظور رفاه حال مردم بوده و انتظار می رود مردم نیز در این خصوص نهایت همکاری را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: در مناطق گردشگری به ویژه مناطق تفریحی ناودار و گلین نیز تاکید می شود از هرگونه فعالیت منجر به ایجاد اجتماعات خودداری شود.

محمودیان گفت: با واحدهای عرضه گوشت غیرمجاز در حاشیه شهر و نقاط گردشگری برخورد می شود و تمام مکان های غیرمجاز تعطیل و پلمب می شوند.

وی اظهارداشت: در ۴۸ ساعت گذشته معابر شهر گیلانغرب و سرمست ضدعفونی و گندزدایی شده و این کار تا پایان هفته جاری همچنان ادامه خواهد یافت.

علی رستمی دادستان گیلانغرب هم از برخورد دستگاه قضایی با افراد متخلف و پلمب واحدهای غیربهداشتی و غیرمجاز خبرداد و گفت: دستگاه قضایی متناسب با خط مشی تعیین شده از وزارت بهداشت به منظور رفاه مردم و کنترل بازار با افراد سودجو به شدت برخورد می کند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد ۲۲۰ هزار مشترک مربوط به شهر کرمانشاه است.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکنون پنج نفر در این استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر از آنان فوت کرده است.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور ۹۷۸ نفر است که ۱۷۵ نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و ۵۴ نفر هم فوت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =