عبدالکریم گراوند

با تصویب ستاد استانی مقابله با کرونا ساعت کاری اداره‌های استان بوشهر تا پایان هفته از ۸ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، در این جلسه همچنین مصوباتی در خصوص ضدعفونی محیط نیروگاه بوشهر، پیگیری موضوع خبازی‌ها، رصد فضای مجازی و مطبوعات، حفظ سلامت روانی مردم، اقدام در خصوص اقلام احتکاری، استقرار اکیپ های تب سنجی، منطقه بندی نقاط مختلف شهرها و روستاها جهت ضدعفونی و کنترل بنادر صورت گرفت.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر در نظر گرفتن موارد ایمنی افراد درگیر در عملیات ضدعفونی توسط شهرداری و سایر نهادها گفت: امیدواریم که بتوانیم در استان بوشهر در راستای شعار وزارت بهداشت و شکست کرونا موفق باشیم.

استاندار بوشهر گفت: با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و ارتش، ضدعفونی کردن شهر با مسئولیت دفتر امور شهری استانداری انجام و سازمان بنادر و دریانوردی استان نیز با همکاری گمرک، نسبت به ضدعفونی کردن و گندزدایی در بنادر استان اقدامات لازم را صورت دهند.


عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا در استان بوشهر، با قدردانی از صدا و سیمای مرکز بوشهر در تهیه و تولید ویژه برنامه های آموزشی مقابله با کرونا به ویژه برنامه ساعت سلامت، اظهار کرد: در این شرایط که مقابله با بیماری کرونا در اولویت است باید مراقب باشیم که آرامش روانی جامعه بهم نخورد.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاشهای جامعه پزشکی استان گفت: به جامعه پزشکی استان و کشور افتخار می کنیم، و باید در فضای مجازی، امید و نشاط را در بین مردم ترویج کنیم.

وی با تاکید بر ضدعفونی کردن شهرهای استان افزود: با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و  ارتش، ضدعفونی کردن شهر با مسئولیت دفتر امور شهری استانداری و به صورت جدی برنامه ریزی شود، ضمن اینکه ضدعفونی کردن سایر شهرها و بخش های استان توسط دفتر امور شهری استانداری مدیریت شود.

گراوند بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی استان با همکاری گمرک، نسبت به ضدعفونی کردن و گندزدایی در بنادر استان اقدام لازم صورت دهند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تاکید کرد: عملیات تب سنجی در گلوگاه ها و ورودی شهرهای استان ادامه یابد و هلال احمر با همکاری دستگاه های ذیربط، اکیپ های تب سنجی را تقویت کند.

عبدالکریم گراوند با تاکید بر تسریع در تعیین تکلیف اقلام بهداشتی مورد نیاز توسط اموال تملیکی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان موضوع اصول بهداشتی در نانوایی ها را به صورت جدی پیگیری کند.

وی همچنین بر بازرسی و نظارت بر واحدهای تولید کننده مواد شوینده در استان تاکید کرد.

استاندار بوشهر بیان کرد: ضدعفونی محیط ادارات با دقت انجام شود و مدیران دستگاه های اجرایی مسئولیت تحقق این امر در ادارات خود را دارند.

گراوند خاطرنشان کرد: با دستگاه های اجرایی که در زمینه مقابله با کرونا کم کاری می کنند برخورد می شود، کم کاری در این شرایط نه منطقی است و نه جامعه آن را می پذیرد.

وی اضافه کرد: کنترل و نظارت بر سفرهای ملوانان، جلوگیری از سفرهای غیرضروری و همکاری بانک ها در تنفس به پروژه های بوم گردی برای بازپرداخت اقساط با توجه به کاهش سفرها به این مناطق، مورد تاکید است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =