کد خبر: 5858
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
محسن جهانشیر

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: طرح هر روستا یک سمن جوان در سطح شهرستان‌های این استان آغاز شده و کمک شایانی به توسعه اجتماعی و فرهنگی روستاها خواهد داشت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محسن جهانشیر در نشست با سازمان های مردم نهاد و برخی از جوانان شهرستان بهار اظهار داشت: هم اکنون ۱۸۰ روستا با جمعیت بالای ۸۰۰ نفر برای ایجاد سازمان های مردم نهاد امور جوانان هدفگذاری شده اند و این طرح در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار و یکصد روستا در سطح این استان وجود دارد و برای اجرایی شدن طرح هر روستا یک سمن نیاز به همکاری و حمایت همه جانبه بخشداران و دهیاران در سطح استان داریم.

جهانشیر خاطرنشان کرد: در همین راستا هر سمن می تواند با پنج عضو نسبت به نام نویسی برای اخذ مجوز اقدام کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه شهرستان بهار می تواند آزمونه این طرح باشد، یادآور شد: با ایجاد سمن در هر روستا شاهد رشد قابل توجهی در حوزه فعالیت سازمان های مردم نهاد در امور جوانان خواهیم بود.

وی افزود: همدان با دارا بودن بیش از یکصد سمن جوان فعال یکی از استان های برتر در فعال سازی سازمان های مردم نهاد به شمار می ‌رود.

جهانشیر خواستار همدلی و مشارکت همه جانبه سمن ها در بخش های مختلف شد و افزود: سمن های جوان توانایی حل مشکلات را دارند و باید به آنها اعتماد شود.

استان همدان براساس آمارها دارای ۶۰۰ هزار جمعیت جوان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =