کد خبر: 5687
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کیانوش

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر گفت: در ماه گذشته ۴۱ مورد آتش سوزی و ۳۰ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان بوقوع پیوسته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر ، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر گفت: در ماه گذشته ۴۱ مورد آتش سوزی و  ۳۰ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان بوقوع پیوسته است.

کیانوش  گفت: دردیماه امسال، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر به ۲۷۵۸ تماس که با سامانه ۱۲۵ زده شده، پاسخ داده است که از این میزان تماس با مجموع ۴۰ ساعت عملیات اطفاء و امداد و نجات و میانگین ۲ دقیقه و ۱۰  ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه  به کار خود پایان داده است. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قائم شهر در ادامه عنوان کرد:آتش نشانان ۴۱ مورد حوادث آتش سوزی را در ماه گذشته پوشش داده اند.

وی در ادامه گفت: ماموران آتش نشانی شهرستان قائم شهر در ۳۰ مورد حادثه جداگانه امداد و نجات نیز شرکت داشته وبه شهروندان و هموطنان امداد رسانی کردند و از خطرات ناشی از این حوادث  نجات داده اند که بیشترین آمار حوادث مربوط تصادف بین جاده ای (۱۳ مورد) می باشد.

وی افزود: تعداد نجات یافتگان در ماه گذشته در این عملیات ها ۳۲ نفر (مرد و زن ) می باشند که توسط نیروی های عملیاتی امداد رسانی شده اند.

کیانوش در پایان یادآور شد :  در این مدت تعداد ۱۴۸۰ نفر ساعت از کارکنان ادارات ، شرکتها  ، مدارس  دوره های آموزش مقدماتی را  به جهت آموزش فرهنگ ایمنی  فرا گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =