کد خبر: 5669
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
11

رئیس کمیته ورزشی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از برپایی یک دوره مسابقات ورزشی در رشته فوتسال و مسابقه دارت و آمادگی جسمانی برای بانوان در بین کارکنان راه و شهرسازی استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران سید هاشم حسینی ضمن اشاره به این مطلب افزود: اهمیت ورزش و سلامت جسم و جان و تاثیر مثبت آن بر عملکرد کارکنان برکسی پوشیده نیست. وی یادآور شد: ورزش از نیازهای اساسی جسم و روح است و مدیران باید با جدی گرفتن این موضوع انگیزه لازم برای توسعه ورزش به همراه داشتن روحیه ای فعال در میان کارمندان ایجاد کنند.

رئیس کمیته ورزشی راه و شهرسازی مازندران ضمن اشاره به این مطلب که بحث سلامت کارمندان با کمک ورزش باید یکی از راهکارهای مدیران برای پیشبرد اهداف ادارات مدنظر قرار گیرد خاطر نشان کرد: با توجه به این مهم، در آستانه چهل و یکیمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایام الله دهه مبارک فجر یک دوره مسابقات ورزشی در بین کارکنان راه و شهرسازی استان در رشته فوتسال و دارت و آمادگی جسمانی برای بانوان در سالن سپاه در حال برگزاری است.

سیدهاشم حسینی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات  اداره کل و ادارات راه و شهرسازی شهرستانها حضوری فعال دارند.

گفتنی است، در پایان این دوره از مسابقات به تیم های اول تا سوم در هر رشته و همچنین تیم اخلاق هدایایی اهداء می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =