کد خبر: 5645
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
عالیشان

معاون اداره کل ورزش وجوانان مازندران چشم انداز ورزشی این اداره کل را مطلوب توصیف کرد و افزود: ورزش،مازندران دارای جایگاه ومنزلت بین المللی می باشد.

به گزارش روستانیوز، عادل عالیشان معاون توسعه ورزشی وقهرمانی اداره کل ورزش وجوانان مازندران عملکرد ورزش مازندران را نویدبخش خواند و اظهار کرد: ارزیابی عملکردهای  ۵۰ هیات‌ ورزشی استان پس از گذشت یک دوره یک‌ساله کاری بررسی می‌شود و هرساله این امر توسط فدراسیون‌ها و ادارات کل صورت می گیرد.

عالیشان افزود: این اداره کل هیات‌های ورزشی را در پایان هر سال در چهار محور قهرمانی، همگانی، آموزش و رفتار سازمانی و مضاعفا با بیش از پنجاه شاخصه ورزشی دیگر مورد ارزیابی قرار می‌دهد .

وی در خصوص نحوه تخصیص اعتبارات به هیات های ورزشی  تصریح کرد:هرساله براساس نتایج حاصل از ارزیابیهای صورت گرفته ازسوی فدراسیون ها و این اداره کل میزان اعتبارات ومساعدت ها تعیین واجرایی میشود.

معاون توسعه امور ورزشی و  جوانان مازندران بابیان اینکه اینجا مازندران ومهد قهرمانان است یاداورشد ؛ ورزش در خون شهروندان مازندرانی جاری و ساری است،
وی با اشاره به نفش تشکلها در توسعه ورزش و قهرمان پروری استان اظهار کرد: هیات های ورزشی در طراز فدراسیون‌ها  قرار داشته و بنده عمیقا باوردارم که این هیات ها می توانند گامهای مستحکم وبنیادین رو به جلو بردارند 
وی تاکید کرد: به منظور تحقق خواسته های این اداره کل ضرورت دارد مدیران ورزشی تشکلهای ورزشی تلاش مضاعف و مدیریت قوی‌تری داشته باشند،

عالیشان خطاب به هیات های ورزشی  شدیدا هشدارداد: هر مدیری که نتواندحداقل انتظارات و رضایت خاطر جامعه هدف خود را احراز نماید، باید صندلی خود را به مدیر و نیرویی شایسته‌تر بدهد.

این مقام مسوول تاکید کرد :ادارات ورزش و جوانان و دیگر مسئولین ورزشی استان نباید به اندسته از مدیرانی که فرصت سوزی کرده و خروجی خوبی در حوزه‌های و بخش‌های مختلف کاری نداشته‌اند مجال ماندن بیشتری دهد.
وی اضافه کرد: در برخی موارد حضور مدیران ضعیف در ورزش سبب کم فروغی ورزش در جامعه می‌شود که این امر به ورزش و رشته ورزشی مربوطه اسیب جدی وارد می کند.

این مقام مسوول بااشاره به ضرورت نظارت گسترده تر ادارات ورزش وجوانان بر هیات های ورزشی متبوعه تاکیدکرد : مسوولان ادارات شهرستانها لازمست  به منظور کارایی بیشتر هیات های ورزشی  نظارت گسترده ای به هیات های ورزشی داشته باشند .

 وی تاکید کرد ؛ دراین زمینه لازمست ادارات ورزش پیش از اتمام دوره‌های مدیریت چهارساله یا چندین ساله عملکرد هیات های تابعه  را بررسی کرده تا به افراد کم توان وکم کار زمان فرصت سوزی بیشتری ندهند .

 این مقام مسوول بااشاره به نقش مدیران ارشداستانی  دربعد نظارتی تصریح کرد؛ یقیناً مدیرکل و معاونین اداره کل نمی‌توانندجور تمامی ۵۰ هیات‌های ورزشی را به تنهایی بدوش بکشند و دراین راستا نیز از توان مدیریتی اشخاص در رأس هرم هیات ها مشارکت می‌گیرندو این طیف بازوانی برای این اداره کل بشمار می ایند 
 
عالیشان ضمن گلایه از کم کاری های اندک شمار هیات های ورزشی در سرتاسراستان افزود؛ شمار کمی از مدیران در رأس هرم هیات ها به منظور فریب  اعضای مجمع انتخابات، و باابراز وعده‌های تهی ونیز مظلوم‌نمایی خود تلاش داشته تا رضایت خاطر مسؤولان اداره کل و اعضای مجمع انتخابات را احراز می کنند .اماپس از گذشت کوتاه مدت  ازاین کسب اعتماد اداره کل، ناگهان تمامی نیازهای خود را از فدراسیون و اداره کل طلب می کنند اما خروجی تحسین برانگیزی ندارند!

نتایج ارزیابی عملکرد دوساله هیات ها ورزشی اطلاع‌رسانی می‌شود

 معاون توسعه امور ورزشی و قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در خصوص چرایی عدم اطلاع‌رسانی رتبه‌بندی هیات‌ها، اظهار کرد: از سال آتی نتایج ارزیابی عملکرد دوساله تمامی هیات ورزشی پس از دریافت کتبی از فدراسیون‌های ورزشی کشور و به منظور تنویر افکار جامعه ورزشی مازندران در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت 

این مقام مسوول فرهنگ اطلاع رسانی ورزشی را گامی مستحکم وبنیادین در توسعه ورزش دانست وافزود: این اقدام می تواند همراهی و همگامی  گسترده تر شهروندان مازندرانی را در پی داشته و ازسوی دیگر شهروندان می توانند از ظرفیت‌های مدیریتی و خدمات مشفقانه روسای هیات‌های ورزشی استان مطلع باشند 
عالیشان تاکیدکرد: از سال اتی این تصمیم یکی از برنامه های محوری این معاونت ورزشی این اداره کل خواهد بود.

وی بااشاره به گستره کارهای تخصصی و زحمات فراوان مسوولان ورزشی افزود: با فرهنگ اطلاع رسانی یقیناً شهروندان قدردان زحمات متولیان ورزشی خواهند بود ومی توانند حاصل عملکرد مدیران را رویت وقضاوت می کنند.
این مقام مسوول همچنین بیان کرد، ورزش مازندران بدون شک جزو چند استان برتر ورزش کشور بوده و لازمست مسؤولان مربوطه نظارت بیشتری بر عملکرد هیات‌های ورزشی داشته باشند 
عالیشان اضافه کرد؛ هیات ها بازوان اصلی موفقیت ورزش استان بوده و با تعاملات کاری و گستره حمایت پیشرو امیدوارم در آینده نزدیک شاهد موفقیت‌ های بزرگ رشته‌های مختلف ورزشی و همچنین پرورش وبروز  استعدادها و قهرمانان متعدد در تمامی رشته‌های ورزشی باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =