کد خبر: 5632
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
جام

تیم ورزشکاران روستایی خراسان رضوی در رقابت‌های کشوری جام "خوشه چین" مقام نخست را به دست آوردند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری برنا، نایب رییس ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی گفت: ورزشکاران روستایی این استان در نخستین دوره المپیاد ورزش‌های روستایی کشور “جام خوشه‌چین” در شیراز موفق به کسب مقام اول این رقابت‌ها شدند.

سمیه رضایی افزود: این ورزشکاران با ۲ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شدند.

وی ادامه داد: ورزشکاران خراسان رضوی در رشته چوبکشی بانوان در بخش سنگین وزن مدال طلا، رشته چوبکشی بانوان در وزن سبک مدال نقره، رشته هفت سنگ مهارتی بانوان مدال طلا، رشته والیبال بانوان مدال نقره، چوبکشی وزن سبک مردان مدال نقره و رشته دو و میدانی مردان نیز مدال برنز کسب کردند.

مرحله نهایی نخستین دوره رقابت‌های جام خوشه‌چین ویژه ورزشکاران روستایی و بازی‌های بومی با حضور ۷۰۰ ورزشکار دختر و پسر کشور از ۱۰ تا ۱۲ بهمن ماه جاری در ورزشگاه حافظیه و سالن‌های کوثر، دراگ، حجاب، شهید دستغیب، ربانی و شهدای قصردشت شیراز و در رشته‌های فوتسال، والیبال، طناب‌کشی، دو و میدانی، چوب‌کشی و هفت‌سنگ مهارتی برگزار شد.

در این رقابت‌ها، استعدادهای ویژه شناسایی و به فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی‌محلی معرفی می‌شوند.

نخستین دوره جام خوشه‌چین با شعار “بهترین‌ها از بین بیشترین‌ها” به صورت روستا پایه انجام شد و ورزشکاران از سطح روستا به بخش، شهرستان، استان، منطقه و در نهایت به مرحله ملی راه پیدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =