سرمست

استاندار قم با اشاره به سیاست های دولت در زمینه ی مقابله با قاچاق دام اظهار کرد: یاست های مبارزه با قاچاق دام بایستی بصورت منعطف و منطبق با اقتضائات زمانی و مکانی تدوین و اجرا شود .

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم طی سخنانی از اقدامات این کمیسیون در سال گذشته قدردانی کرد.
سرمست سیاست های دولت در راستای مقابله با قاچاق دام را مورد توجه قرار داد و افزود: این سیاست ها باید با در نظر گرفتن منافع دامداران در قم اجرایی شود.
استاندار قم با اشاره به افزایش قیمت نهاده های دامی افزود: بایستی از دامداران استان قم در راستای بهره مندی از این نهاده ها با قیمت مناسب حمایت شود.
وی همچنین با اشاره به بازدید اخیر از شهرک دامشهر گفت: تصمیمات اتخاذ شده در جریان این بازدید در راستای حمایت از دامداران بوده و بایستی گزارشی از اقدامات انجام شده در این راستا ارائه شود.
سرمست اجرایی شدن مصوبات جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قم با موضوع مشکلات دامداران شهرک دام را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: عزم مدیریت استان بر این است که مصوبات جلسات اجرایی شود و در راستا برای ارزیابی و راستی آزمایی اجرای آنها با ذینفعان که بخش خصوصی هستند به صورت مستقیم ارتباط برقرار می کنیم.
مقام عالی دولت در استان قم در بخش پایانی سخنان خود به مشکل کمبود گاز مایع در استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: این مسئله باید با جدیت از سوی فرمانداری قم پیگیری و ساماندهی شود.
پلاک کوبی دام، اتخاذ سیاست واحد در خصوص ارز مجازی، مسئله ی گاز مایع و تعیین تکلیف اموال قاچاق توقیفی در این جلسه مورد بحث قرار گرفتند.
شایان ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون 12100 دام سبک و 7450 دام سنگین پلاک کوبی شده اند

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =