34

استاندار قم با اشاره به سیاست های دولت در راستای کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده اظهار کرد: از طرح های تشکل های مردم نهاد و دستگاه های دولتی در راستای تحکیم بنیان خانواده حمایت می کنیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم طی سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری اظهار کرد: در این بیانیه مخاطب اصلی جوانان بودند وبه کرات کلمه جوان در این بیانیه آمده است که نشان از اهمیت توجه به حوزه ی جوانان در راستای توسعه و تعالی نظام اسلامی دارد.

استاندار قم افزود: جلساتی که شان تصمیم گیری برای جوانان را دارند باید با حضور خودشان برگزار شوند تا مصوبات جنبه ی اجرایی پیدا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود شهادت سردار قاسم سلیمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در راستای گرامیداشت یاد این شهید بزرگوار و انجام اقدامات فرهنگی برای تقویت روحیه ی شهادت و الگو قراردادن وی در بین جوانان، عزم بسیار خوبی در استان قم وجود دارد.

سرمست همچنین با بیان اینکه در سند تحول اجتماعی، یکی از برنامه های استان کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده است گفت: اداره کل امور اجتماعی و اداره کل امور بانوان استانداری قم از طرح هایی که در این راستا باشند حمایت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =