کد خبر: 5482
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
رامسر

فرماندار رامسربر نظارت مستمر  بر بازار در شهرستان رامسر  تاکیدکرد وگفت؛ اولویت اصلی ستاد تنظیم بازار نظارت بربازار وحمایت ازحقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان و جلوگیری از اجحاف به شهروندان است .

به گزارش روستانیوز، محمد آزاد در جلسه تنظیم بازار شهرستان رامسر اظهار داشت؛ با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه کشورمان ضرورت دارد تا همه مسوولین با تلاشهای  جهادی  مانع از بروز اجحاف ونیز حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنیم .
ازاد همچنین فعالیت های صورت گرفته این ستادرا مطلوب ارزیابی و تصریح کرد این اعضا با همدلی وهمراهی وکارجهادی خود توانستند  تقدیر استاندار محترم مازندران را احراز نمایند. این مقام مسوول افزود: در آستانه سال نو شاهد حضور مهمانان ومسافران وگردشگران در شهرستان رامسر هستیم که نظارت بر بازار باید  اولویت اصلی ستاد تنظیم بازار باشد
وی تصریح کرد؛ این ستاد کمافی السابق با شناسایی نقاط ضعف و قوت بازاردرزمینه  گران فروشی، احتکار پیشگیری و کمبود کالا در بازار فعالیت های نظارتی جدی داشته تا ازبروز کمبود در بازار  جلوگیری شود.

 فرماندار رامسر تاکید کرد: در این شهرستان قرارگاه نظارت بر بازار شکل گرفته تا بافعالیت آن آرامش و تعادل در بازار ایجاد شود و ارامش بهاری در تعطیلات عید فراهم گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =