77

استاندار قم با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر انقلاب در سالروز قیام نوزدی دی، بر اهتمام مسئولان برای بازخوانی و عملیاتی نمودن فرمایشان مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم در جلسه شورای اداری استان قم طی سخنانی ضمن قدردانی از مردم قم در تشییع پیکر شهید سلیمانی اظهار کرد: محبوبیت شهید سلیمانی به دلیل اخلاص در عمل و عدم تعلق به قدرت بوده است.

وی با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی در بیانات رهبر انقلاب خاطرنشان کرد: باید بصوررت عملی سردار سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم.

استاندار قم ایمان و اعتقاد به انقلاب اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ایمان، اخلاص و غیرت دینی را رمز بقای جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر شائبه ای در ایمان قلبی ما وجود داشته باشد مردم در عصر ارتباطات خیلی سریع آن را تشخیص می دهند.

سرمست با بیان اینکه امروز با انواع تحریم های ظالمانه و هجمه دشمنان مواجه هستیم گفت: یکی از خصلت های سردار سلیمانی نیز فرامرزی و فراجناحی بودن ایشان بود و در تشییع جنازه این سردار بزرگ از همه ی اقشار و گروه ها حضور داشتند که این مهم در رویکرد سیاسیون باید دنبال شود تا بتوانیم به سلامت از این شرایط عبور کنیم.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بین مدیران ارشد استان یک همدلی بسیار خوبی وجود دارد و همه در مسیر رهنمودهای مراجع عظام حرکت می کنند بیان کرد: توسعه این همدلی بایستی در دستور کار همه ی مسئولان قرار بگیرد.

سرمست در ادامه شرف یابی مردم قم خدمت مقام معظم رهبری در 19 دی ماه سال جاری را مورد توجه قرار داد و گفت: محور های سخنرانی رهبر انقلاب باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ادامه داد: شان و جایگاه قم نیز فرازی از صحبت های رهبری بود که بازخوانی و عملیاتی نمودن دستورات رهبری باید توسط مسئولان اجرایی مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار قم همچنین با بیان اینکه مناسبت های ملی باید مبنای تقویت همبستگی قرار بگیرند گفت: سوء استفاده سیاسی از اجتماعات مردم ظلم به این مناسبت ها است.

مقام عالی دولت در استان قم بیان کرد: اگر تریبونی در اختیار داریم بایستی در جهت تقویت انسجام وحدت و همدلی به کار بگیریم.

استاندار قم با بیان اینکه فضای کلی استان قم در حوادث و جریان های مختلف در یک سال گذشته توام با امنیت و آرامش بوده است گفت: این هنر یک فرد و یا نهاد خاص نبوده بلکه همه مسئولان در آن سهیم بوده ند و مهم ترین رکن این امنیت و آرامش مشارکت مردم بوده است.


استاندار قم گفت: رمز اقتدار ملی سرمایه های اجتماعی و مشارکت مردمی بوده و همه باید تلاش کنیم تا مردم با آگاهی و احساس اعتماد به ارکان برگزاری انتخابات اعم از مجریان و ناظرین در این حماسه بزرگ شرکت کنند و در خصوص بروز بداخلاقی و تخلفات انتخاباتی در فضای استان پیشگیری نموده و در صورت لزوم برخورد شود تا سلامت انتخابات تضمین شود و مردم حضور حداکثری در انتخابات داشته باشد .

وی در بخش پایانی سخنان خود ارائه ی کارنامه و برنامه از سوی مدیران را در دستور کار دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: این گزارشات مبنای ارزیابی مدیران اجرایی توسط معاونت های مختلف استانداری قم خواهد بود.

سرمست در رابطه با برنامه های عمرانی اولویت مدیریت استان را تکمیل پروژه های در شرف بهره برداری دانست و گفت: یک برنامه عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در موضوع پروژه های عمرانی از جمله پروژه های قابل اتمام تا پایان سال جاری، طرح های قابل بهره برداری تا پایان شهریور سال 99 و پروژه های قابل اتمام تا پایان سال 99 دارند بایستی تدوین شود.

استاندار قم خاطرنشان کرد: تمام اهتمام مسئولان باید این باشد که با نگاه به آینده، ضمن شفافیت و پاسخگویی به مردم و اصحاب رسانه، صادقانه مسائل را همراه با تبیین عملکرد دولت در این شرایط با مردم در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =