کد خبر: 5472
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
11

استاندار قم با تاکید بر استفاده از تجارب سایر استانهای زیارتی برای توسعه خدمات به زائرین گفت: گردشگری زیارتی قم نیازمند نگاه فرااستانی و برنامه ی عملیاتی است.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم دکتر بهرام سرمست استاندار قم صبح امروز از معاونت امور زائرین استانداری قم بازدید کرد.

استاندار قم سپس در نشست با مدیران و کارکنان این معاونت طی سخنانی با اشاره به جایگاه استان قم در مرکز کشور و زائرپذیری این استان، خدمت در قم را توفیق الهی دانست و اظهار کرد: اهمیت ایجاد معاونت زائرین برای ارائه ی خدمات در تمامی ایام سال بسیار ویژه است.

مقام عالی دولت در استان قم با اشاره به برنامه های مختلف مذهبی در ایام سال افزود: مستندسازی فعالیت های معاونت امور زائرین در این برنامه ها در راستای انتقال تجربیات این معاونت امری ضروری است.

استاندار قم برگزاری کارگروه ملی زیارت در قم را نیز مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بایستی برای استفاده از ظرفیت ها و تجربیات مثبت سایر استانهای زائرپذیر از هم اکنون برنامه ریزی شود.

سرمست گفت: در رابطه با استفاده از ظرفیت اوقاف در توسعه ی خدمات رسانی به زائرین، همایش فرصت های سرمایه گذاری و نیز توسعه ی گردشگری در صورتیکه برنامه ریزی عملیاتی صورت بگیرد استقبال می کنیم.

مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: جانشین پروری و استفاده از ظرفیت نیروهای جوان، متعهد و متخصص در استانداری و دستگاه های اجرایی نیز جزء سیاست های مدیریت استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =