حسن آقازاده

مدیرعامل اتحادیه ماهیان گرم‌آبی ‌صداقت و مأنوس بودن عباس کشاورز را با جهاد کشاورزی ازجمله دلایل برتری وی بر سایر گزینه‌ها عنوان کرد و گفت: اکثراً فعالان حوزه آبزیان به کاردستی و صادق بودن کشاورز اذعان دارند و از او حمایت می‌کنند.

حسن آقازاده در گفت‌وگو با «روستا نیوز» افزود: در دوره وزاری پیشین هم اگر مشکلی داشتیم و کسی پاسخگوی ما نبود، به کشاورز پناه می‌بردیم و تنها کسی که صحبت‌های‌ ما را می‌شنید و راهکار جلوی پایمان می‌گذاشت، او بود.

وی ادامه داد: کشاورز همواره ثابت کرد، به ظرفیت‌ و توانمندی تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و کشاورزان اعتقاد دارد. هر زمانی‌ که ما به‌عنوان نماینده تشکل به نزد او مراجعه کردیم، از اهمیت تشکل‌ها و تقویت آن‌ها صحبت کرد و نشان داد به این گفته‌ها اعتقاد دارد.

آقازاده اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که باعث شد عباس کشاورز را به‌عنوان بهترین گزینه برای پست وزارت جهاد کشاورزی بدانیم، اهمیتی است که او برای تولید ملی قائل است و این موضوع را به‌عنوان هدف فعالیت‌های خود قرار داده. اقدامات کشاورز ثابت کرده که او صادرات محصولات کشاورزی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

مدیر عامل اتحادیه ماهیان گرم‌آبی با ابراز امیدواری از فعالیت‌های عباس کشاورز در صورت گرفتن پست وزارت افزود: انتظار داریم زمانی‌که او بر کرسی وزارت جهاد کشاورزی نشست، همچنان بر مواضع خود باقی بماند و فعالیت‌های قبلی خود را پی بگیرد که با توجه به آشنایی وی با وزارت جهاد کشاورزی قطعاً موفق خواهند شد. تنها نگرانی ما همراهی نکردن برخی از همکاران و کارشکنی آن‌ها در وزارتخانه است که امیدواریم این اتفاق نیفتد و کشاورز با تجربه‌ای که دارد، تمام مشکلات را از سر راه بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =