کد خبر: 5453
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
55

سرپرست تعاون روستایی لرستان گفت: نخستین کانون خبرگان کشاورزی استان با هدف کمک به افزایش بهره وری و راندمان تولید در این بخش تشکیل شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، نادر زهره ای با اشاره به برگزاری انتخابات نخستین کانون خبرگان کشاورزی لرستان افزود:‌ با توجه به اینکه اقتصاد استان بر پایه کشاورزی استوار شده باید به دنبال راهکارهای نوین برای توسعه و ارتقای آن باشیم که یکی از روش های تحقق این مهم، انتقال دانش و تجربیات است.

وی استفاده از تجربیات و دانش اکتسابی خبرگان کشاورزی را سرمایه بزرگی برای تحول این بخش  دانست و ادامه داد:‌  گسترش تشکل های تولیدی، خدماتی، آموزشی و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان و بهره برداران با کمک این کانون انجام می شود.

زهره ای تصریح کرد:‌ در این راستا کانون خبرگان کشاورزی با حضور برگزیدگان فعال این حوزه و به منظور  انتقال تجربیات به سایر کشاورزان و ارتقای کمی و کیفی محصولات فعالیت می کند.

وی گفت: منوچهر مرادعلیوند، همایون سالاری، اکبر میرزایی، ولی الله نباتی و داریوش یاراحمدی به عنوان اعضای اصلی کانون خبرگان کشاورزی لرستان انتخاب شده اند.

بیش از ۱۳۰ هزار بهره بردار کشاورزی در لرستان وجود دارد و سالانه بیش از ۲.۵ تن انواع محصول باغی، زراعی و شیلات در این استان تولید می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =