اشتغال روستایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت ۹۲ درصدی تسهیلات اشتغال روستایی در این استان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر،حسن عزیزی، با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری به تفکیک شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال شهرستان هرسین با سهمیه مصوب ۱۷ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان که به طور کامل تخصیص داده شده بیشترین جذب اعتبارات و سرپل ذهاب با ۲۷ میلیارد و ۶۱۷ میلیون تومان کمترین جذب اعتبار را داشته است.

وی افزود: در شهرستان هرسین ۸۴۵ طرح با اشتغال ۱۸۳۷ نفر پیش پذیرش شده و در این میان ۷۱۷ قرارداد به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۱ میلیون تومان منعقد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۲۷ میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای اجرای ۷۰۷ طرح پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه اشتغال طرح‌های پرداختی ۱۲۲۶ مورد بوده است، خاطرنشان کرد: درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۱۵۳ درصد است.

وی عنوان کرد: در شهرستان سرپل ذهاب نیز ۱۰۹ طرح با پیش بینی اشتغال ۳۲۰ نفر پیش پذیرش شده است.

عزیزی با بیان اینکه ۷۴ قرارداد به مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۴۳ میلیون تومان منعقد شده است، گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان برای اجرای ۷۲ طرح پرداخت شده است.

وی اشتغال طرح‌های پرداختی را ۱۸۰ مورد اعلام و عنوان کرد: درصد پرداختی نسبت به سهمیه تخصیص یافته شده ۴۵ درصد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از شهرستان هرسین، کنگاور با عملکرد ۱۳۹ درصدی، صحنه با ۱۳۰ درصد، روانسر با ۱۱۳ درصد، گیلانغرب با ۱۰۱ درصد و قصرشیرین با ۱۰۰ درصد بیشترین میزان پرداختی‌ها را به خود اختصاص دادند.

این مسئول ادامه داد: کرمانشاه با عملکرد ۹۲ درصدی پرداخت، دالاهو با ۹۲ درصد، اسلام آبادغرب با ۹۱ درصد، پاوه با ۸۹ درصد، سنقر با ۷۷ درصد، جوانرود با ۶۶ درصد و ثلاث باباجانی با ۵۲ درصد د ر رده‌های بعدی قرار دارند.

عزیزی خاطرنشان کرد: در مجموع سهمیه ابلاغی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر استان کرمانشاه ۳۴۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده که به طور کامل ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: چهار هزار و ۷۷۱ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۶۵۲ نفر پیش پذیرش شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سه هزار و ۴۳۴ قرارداد به مبلغ ۳۷۵ میلیارد و ۵۲۴ میلیون تومان منعقد شده و در این میان ۳۲۱ میلیارد و ۲۹۸ میلیون تومان برای اجرای سه هزار و ۳۳۴ طرح پرداخت شده است.

این مسئول اشتغال طرح‌های پرداخت شده را پنج هزار و ۹۰۴ نفر اعلام و عنوان کرد: میزان پرداختی تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر نسبت به میزان تخصیصی ۹۲ درصد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =