کد خبر: 5443
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
1

فرماندار رضوانشهر گفت: از طرح های محرومیت زدایی دانشگاه دریایی امام خامنه ای «مد ظله العالی» و نیروی دریایی سپاه در این شهرستان استقبال می کنیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، محمدمظفری، در دیدار نماینده دانشگاه دریایی امام خامنه ای «مد ظله العالی» نیروی دریایی سپاه افزود: مردم همیشه قدردان زحمات نیرو های خدوم انقلاب اسلامی می باشند.

 وی با اشاره به اجرای طرح های عام المنفعه در این شهرستان افزود: اجرای شبکه برق برای مناطق ییلاقی از جمله روستا های زندانه و جهانگیریه از آرزو های دیرینه مردم این مناطق است که جهت تحقق بخشی این خواست مردمی، نیاز به همکاری در این زمینه ها داریم.

 وی  همچنین گفت: با توجه به درپیش بودن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و نیاز مردم مناطق روستایی به امکانات درمانی،خواستار استقرار اکیپ های پزشکی و ویزیت رایگان در مناطق مختلف این شهرستان می باشیم که در این زمینه هم نیازمند همکاری شما هستیم.

 همچنین نماینده دانشگاه نیروی دریایی سپاه، پس از استماع سخنان فرماندار و جمع حاضر گفت: سپاه در اجرای طرح های عمرانی به دنبال ارایه آمار و عملکرد نیست و تمامی برنامه های سپاه برای توسعه و آبادانی کشور و مردم ‌محور است.

 سرهنگ پاسدار رضا شهبازی زاده افزود: سپاه همواره و در همه شرایط در کنار مردم بوده و امروز هم در راستای همکاری با دولت و در زمینه محرومیت زدایی، تمام تلاش و امکانات خود را بکار بسته تا شاهد تحول در این زمینه ها باشیم.

 وی ضمن بیان خدمات ارائه شده از سوی سپاه به مردم افزود: مردم ‌دوستی و توجه به قشر بی‌بضاعت جامعه در اولویت کاری سپاه پاسداران قرار دارد و با این راهبرد می توان برای توسعه و آبادانی کشور گام برداشت.

 سرهنگ شهبازی زاده افزود: پس از جمع بندی و ارائه طرح های عام المنفعه، ظرفیت های خودمان را در کنار امکانات موجود شهرستان برای اجرا و رفع محرومیت در این مناطق بکار خواهیم بست.

 در این جلسه، معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار، بخشداران پره سر و مرکزی، شهرداران رضوانشهر و پره سر، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین نماینده آستان مقدس قم نیز حضور داشتند.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که حدود نبمی از جمعیت این مناطق را برادران و خواهران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =