رضا غفاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت :منطقه حفاظت شده  توریستی میانکاله با انرژی خورشیدی برقدار می شود.

به گزارش روستانیوز، رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران از برقرسانی به منطقه حفاظت شده میانکاله با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال با انرژی خورشیدی خبر داد.
عضوشورای اداری استانداری مازندران اظهارداشت : فاصله اولین آبادی با آخرین آبادی در این منطقه ۳۵ کیلومتر است و محدودیت های زیست محیطی سبب شده تاکنون برای حفاظت از منطقه شبکه برق احداث نگردد.

وی با اشاره به هزینه بالا انشعاب برق برای هرخانوار دران منطقه خاطرنشان کرد: هزینه برقراری انشعاب برای هر خانوار در این منطقه ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان خواهد بود و هزینه های تعمیرات و نگهداری هم کارغامض  می باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد: این منطقه در حقیقت یک دهستان است و اکثریت آنها در طول سال بطور مدام در منطقه زندگی می کنند.


با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال خروجی های پست ساری ۶ به بهره برداری رسید
مدیر عامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه پروژه های توزیع برق استان از پیشرفت مطلوبی برخوردار بوده اند خاطرنشان کرد: با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال خروجی های پست ساری ۶ به بهره برداری رسید

این مقام مسوول همچنین از بهره برداری خروجی های پست ساری ۶ با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال در سال ۹۸ خبر داد.
غفاری تصریح کرد : هدف از احداث خروجی های پست ساری ۶ ، کاهش بار مناطق متمرکز جنوب و مرکز شهرستان ساری ، رفع ضعف ولتاژ انتهای فیدرهای سمت لاکدشت ، آبندانسر و .... تعدیل بار ترانسهای پر بار پستهای فوق توزیع ساری ۳ و ساری ۵ ، پاسخ به نیاز تامین و رشد بار مناطق پیوندی ، صبا، ۱۵ خرداد ، سلمان فارسی و بلوار امام رضا (ع) و کشاورز ساری می باشد .
وی خاطر نشان کرد: برای بهره برداری از این پروژه بیش از ۶ کیلومتر شبکه هوایی و ۳ کیلومتر شبکه زمینی احداث شده است .
به گفته عضو شورای اداری استانداری مازندران این پروژه ۱۳ فیدر مجزا دارد که برق قسمت اصلی و مرکزی و پر جمعیت مرکز استان مازندران را تامین می کند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =