رضا كريمي

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عباس کشاورز کم حاشیه‌ترین مدیر در بدنه مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی است که درصورت معرفی او برای تصدیگری امور بخش کشاورزی، انتظار داریم چندین برنامه را در محوریت توجه و تأکید خود قرار بدهد. به عبارت دیگر رأی به برنامه خواهد بود و داشتن برنامه جامع و نحوه ارائه آن قطعاً در دادن رأی مثبت به وی موثر خواهد بود.

رضا کریمی، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با روستانیوز گفت: ازجمله مواردی که انتظار داریم کشاورز در صورت انتخاب شدن مورد توجه قرار بدهند، اصلاح ساختار مدیریتی با رویکرد جوانگرایی، استفاده از ظرفیت بانوان توانمند، توجه خاص به استان‌های دارای ظرفیت بالای کشاورزی و هدایت سرمایه برای سرمایه‌گذاری و تلاش برای تعادل‌بخشی و توسعه متوازن استان‌هاست.

کریمی افزود: همچنین انتظار داریم او در راستای بازاریابی و بازارسازی برای محصولات کشاورزی و تسهیل فرآیند صادرات برنامه‌های موثری را مدنظر قرار بدهند. همچنین رویکردی توسعه‌محور مبتنی‌بر تولیدات داخلی و کاهش وابستگی‌های بخش به آن سوی مرزها اتخاذ کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر انتظار داریم کشاورز در صورت قرار گرفتن در مسند وزارت جهاد کشاورزی به منابع انسانی و ارتقاء سطح خدمات رفاهی، آموزشی و درمانی برای کارکنان خدوم وزارتخانه توجه ویژه‌ای داشته باشد.

کریمی با بیان این موضوع که بسترسازی برای ایجاد صنایع بزرگ تبدیلی، ازجمله برنامه‌هایی است که از وزیر آینده انتظار توجه ویژه به آن را داریم، تصریح کرد: از سوی دیگر جدی گرفتن طرح آمایش سرزمینی برای اجرای الگوی کشت و آبیاری مدرن باید جزو برنامه‌های وزیر آینده این وزارتخانه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =