انارکی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به سوابق اجرایی عباس کشاورز خاطرنشان کرد: با توجه به شناخت عباس کشاورز از وضعیت کشاورزی و صنایع وابسته و تعاملاتی که با دستگاه‌های مختلف و معاونان این حوزه دارد، او پیشنهادی مناسب برای این پست است و انتظار می‌رود که از سوی دولت برای وزارت جهاد کشاورزی معرفی شود.

احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این پرسش که چه انتظاراتی از وزیر آینده جهاد کشاورزی دارید، به روستانیوز گفت: در بخش کشاورزی مباحثی نظیر تولید محصولات استراتژیک، روند حمایت از کالاهای ارزآور، واردات و صادرات محصولاتی که در حوزه مسئولیت‌های وزارت جهاد کشاورزی است و از همه مهم‌تر الگوی کشت و برداشت محصولات کشاورزی مطرح است.

انارکی‌محمدی افزود: با این تفاسیر وزارت جهاد کشاورزی به یک وزیر مطمئن و مناسب نیاز دارد تا بار دیگر شاهد افزایش تولید و انباشت محصولات کشاورزی نباشیم.

وی ادامه داد: درواقع وزارت جهاد کشاورزی به یک برنامه‌ریزی اصولی نیازمند است و انتظار می‌رود تا در بحث مدیریت کم‌آبی وزارت جهاد کشاورزی برنامه‌های حمایتی خود را درخصوص آبیاری‌های تحت‌فشار را به‌صورت هدف‌دارتر دنبال کند.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: اگر از سوی فرد پیشنهادی برای پست وزارت جهاد کشاورزی یک برنامه دقیق ارائه شود تا بار دیگر با این موانع مواجه نباشیم، می‌توانیم پیشرفت به‌سزایی در این حوزه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =