شمس‌الله شریعت‌نژاد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به این‌که کم‌تر از دو سال از دولت فعلی باقی‌مانده است، اگر فردی بیرون از مجموعه برای تصدیگری پست وزارت جهاد کشاورزی بیاید، کارآیی لازم را نخواهد داشت؛ بنابراین با توجه به تغییراتی که کشاورز ایجاد کرده، به نظر می‌رسد که رویکرد عباس کشاورز خوب بوده است. به‌عبارت دیگر این تغییرات نشان می‌دهد که او به‌دنبال اجرای اصلاح امور وزارتخانه است.

شمس‌الله شریعت‌نژاد، نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس‌آباد، در پاسخ به این پرسش که چه انتظاراتی از وزیر جهاد کشاورزی آینده دارید، به روستانیوز گفت: انتظار ما در درجه اول سالم‌سازی مجموعه است. پس از آن نیز انتظار حمایت از تولید داخلی، شناخت و حمایت از استعدادها را در حوزه کشاورزی داریم.

شریعت‌نژاد افزود: انتظار داریم وزیر آینده بحث آمایش سرزمین را که درحال‌حاضر رعایت نمی‌شود، مدیریت کند. همچنین توقع داریم وی برای صادرات محصولات داخلی اقدامات موثری انجام بدهد.

وی ادامه داد: همچنین انتظار داریم وزیر آینده جهاد کشاورزی از واردات محصولاتی که مشابه داخلی دارد، پرهیز کند. علاوه‌بر این بر حفاظت از منابع طبیعی نیز تأکید کند تا به این ترتیب منابع‌طبیعی از فلاکتی که در آن است، در بیاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =