22

حسن خلیل‌آبادی، رئیس شورای شهرستان ری در چهل و هفتمین جلسه این شورا در خصوص عملکرد شورای شهرستان ری طی دو سال گذشته توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: این شورا با برگزاری ۴۷ جلسه، ۱۲۲ مصوبه، ۱۵ تذکر و ۵۶۸ مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی به بررسی مشکلات و چالش‌های شهرری پرداخته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری برنا؛ حسن خلیل ابادی  در ادامه عنوان کرد: شورای شهرستان ری طی دو سال گذشته یک نشست خبری و دو همایش تخصصی برگزار کرده و آموزش شوراهای بخش و روستا را براساس مصوبات تاکنون در دو جلسه تشکیل داده است.

رئیس شورای شهرستان ری با اشاره به تحقق ۷۵ درصدی مصوبات شورای شهرستان ری اظهار کرد: در جلسات این شورا که اغلب با حضور مسئولان شهری و کشوری برگزار می‌شود، فرصت‌ها و معضلات ری بررسی می‌شود و در پایان جلسه به صورت مصوبه در اختیار مسئولان و اعضای شورا قرار می‌گیرد.

خلیل‌آبادی افزود: اعضای شورای شهرستان ری در این جلسه پیشنهاد دادند مسئولان را به صورت موضوعی یا به تفکیک جغرافیایی به جلسه شورای شهرری دعوت کنیم تا مشکلات با دقت بیشتری بررسی شود و رفع آن در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این شورا طی دوسال گذشته از بخش‌ها، روستاها و مناطق شهرری بازدید کرده، به رفع معضل آب شرب، برق و حتی گردشگری روستاها پرداخته است و همچنین بر اساس طرح چگونگی گذران اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان و برگزاری المپیادهای ورزشی در سطح شهرستان ری برای تمامی افراد برنامه‌هایی را در نظر داشته است.

رئیس شورای شهرستان ری در خصوص برنامه‌های آتی این شورا توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: مسئله پسماند، آلودگی هوای شهرری، ترافیک و حمل و نقل، کیفیت آب شرب و از همه مهم‌تر مسئله گردشگری شهرستان ری در آینده به صورت جدی پیگیری می‌شود و از طریق اصحاب رسانه عملکرد و نتیجه فعالیت‌ها در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =