84

دکتر تبریزی رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت و دکتر گل پیرا سرپرست دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت در سفر یک روزه به استان مازندران ضمن بازدید از مراکز ارائه دهنده طرح پزشک خانواده به بررسی مشکلات پیش روی این طرح پرداختند.

به گزارش روستانیوز، در جلسه جمعبندی گزارش بازدید اجرای برنامه پزشک خانواده شهری استان که با حضور مسئولین سازمان های بیمه گر کشوری و استانی و سازمان نظام پزشکی برگزار شد ، بر ضرورت استمرار اجرای برنامه پزشک خانواده مازندران به عنوان یک الگوی موفق بر تصحیح بعضی از مشکلات موجود و تسری آن به سایر استان ها تاکید شد.
دکتر سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این جلسه ضمن تاکید بر تغییر سیاست اجرای این طرح از نگاه درمان محور به نگاه سلامت محور خواستار تغییر نگرش مدیران ارشد کشور در هیات دولت و سازمان برنامه و بودجه در تامین منابع و نظام پرداخت پزشک خانواده و نظم دهی در روند ارائه پرداخت این منابع به منظور تقویت الگوی صحیح پزشک خانواده با هدف واگذاری خدمات سلامت به بخش غیر دولتی در راستای کوچک سازی بدنه دولت شد .
گفتنی است در این جلسه مدیر کل بیمه سلامت استان ، رئیس سازمان نظام پزشکی استان و نمایندگان پزشکان عمومی و پزشکان خانواده استان مازندران و همچنین معاونین درمان و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =