پیمان فلسفی

پیمان فلسفی در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی که با حضور روحانیون، بسیجیان، مدیران و کارکنان وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، گفت: حماسه ۹ دی نشان داد که مردم ما در شرایط غبارآلود، راه را از بیراهه می‌شناسند و همواره آگاه و بیدار هستند.

 به گزارش «روستانیوز» به‌نقل از شبستان، فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی افزود: ۹ دی برای کشور معجزه کرد و نشان داد در شرایطی که دشمن کمر همت برای از بین بردن نظام بسته است، می‌توان تمام توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرد و نشان داد که برنامه‌های آن‌ها برای نابودی نظام جمهوری اسلامی هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

دشمن به‌دنبال فشار بر مردم است

مشاور نمایندگی ولی‌فقیه وزارت جهاد کشاورزی نیز در این مراسم با بیان این‌که فتنه ۸۸ با فتنه ۹۸ تفاوت‌های اساسی داشت و آمریکا در سال ۸۸ با لحنی آرام سخن می‌گفت، افزود: صلابت و اقتدار رهبر انقلاب، نظام اسلامی را تا جایی حرکت داد که فقط جاسوسان سازمان‌یافته و حقوق‌بگیر در کف خیابان ماندند.

سردار مهران طهماسبی اظهار کرد: پس از فتنه ۸۸ جهت سیاسی آن‌ها وارونه شد، درحالی‌که قبل از شروع فتنه نگاه آن‌ها کوتاه آمدن در برابر ایران بود؛ اما وقتی فتنه آغاز شد، موضع‌گیری آن‌ها عوض شد و فتنه به آن‌ها جان داد.

وی ادامه داد: در فتنه ۹۸ فشار و تحریم از قبل آغاز شده بود و فقط شدت این فشارها افزایش یافت. آن‌ها به‌دنبال این بودند که ببینند در کف خیابان چه اتفاقی می‌افتاد؛ زیرا معتقد بودند آمدن مردم به خیابان‌ها موجب می‌شود، نظام متزلزل شود.

 طهماسبی اظهارکرد: برجام یک مرحله از مذاکره بود؛ اما مراحل بعدی موضوع نفوذ منطقه‌ای ایران، مسائل نظامی ایران و ارتباط با رژیم صهیونیستی بود که همگی باقی ماندند. تمامی این فشارها برای آن بود تا جمهوری اسلامی پای میز مذاکره بیاید تا آن‌ها به اهداف خود برسند.

وی با بیان این‌که دشمن فشار همه‌جانبه را از داخل افزایش داد، اظهارکرد: عده‌ای به خیابان ‌آمدند که قبلاً نیامده بودند. این افراد باید در جایی که موجبات رشد و توسعه کشور فراهم می‌شد، مخالفت خود را اعلام می‌کردند و در جایی که منافع آمریکا به خطر می‌افتد، مخالفت خود را نشان می‌دادند.

پیام ۹ دی شناخت خط نفاق و فتنه‌انگیزی است

مشاور نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز در مراسم گرامی‌داشت ۹ دی با بیان این‌که باید درمورد فتنه صریح، شفاف و روشن سخن گفت، افزود: رهبر انقلاب پیوسته بر بصیرت تأکید دارند و این موضوع به این جهت است که ما را با جریان‌های نفاق زمان آشنا کنند.

 حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی‌نسب تصریح کرد: نمونه‌هایی از نفاق در اسلام مانند حکمیت در جنگ صفین، موضوع ثقیفه در اسلام و نمونه‌هایی از آن در اوایل انقلاب مانند دولت موقت و بنی‌صدر است. نباید از منافقین انتظار همراهی داشته باشیم؛ زیرا آن‌ها به‌دنبال فتنه‌سازی و فتنه‌انگیزی هستند. هدف فتنه ایجاد نفاق و تفرقه است. دلسوزان انقلاب به‌دنبال آن هستند که مردم را به انقلاب دلگرم کنند. وقتی به عینه و آشکارا می‌بینیم مردم را از انقلاب ناامید می‌کنند، شک نکنید فتنه‌ای پشت صحنه است.

 وی با بیان این‌که رهبر انقلاب در سخنان خود بر هوشیاری تأکید دارند، اظهارکرد: اکنون بحث انتخابات نیز از اولویت‌های مهم است و نباید فکر کنیم که موضوع فتنه دشمن تمام شده است. باید بگوییم تا انقلاب وجود دارد و تا مرد و زن انقلابی هستند و پیروی از سیدالشهداء و حجاب زنان ما وجود دارد، دشمن ما را رها نمی‌کند.

مشاور نمایندگی ولی‌فقیه در امور تشکل‌ها خاطرنشان کرد: دشمن به‌دنبال آن است که یک مجلس ناکارآمد شکل بگیرد و پس از آن نیز موضوع ریاست‌جمهوری را به‌همین شکل دنبال کنند. باید حواسمان باشد که همچون کبک سرمان را در برف نکنیم.

طباطبایی‌نسب اظهارداشت: خوشبختانه مردم از مسئولان جلوترند و هوشیارند و مسائل را کاملاً درک می‌کنند؛ اما باید بگوییم مسئولان عقب‌تر از مردم حرکت می‌کنند. متأسفانه دشمنان نفوذ داخلی داشتند و جبهه نفاق به‌دنبال داخلی کردن دشمن است و این نفاق به قیمت زیر پا گذاشتن ارزش‌هاست.

وظیفه هر کسی در آستانه انتخابات بصیرت و روشنگری است

معاون امور پرورشی معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی هم در این مراسم با بیان این‌که موضوع بنزین بهانه‌ای مجدد برای خسارت دوباره به نظام از سوی دشمن است، گفت: وظیفه هر کسی در آستانه انتخابات بصیرت و روشنگری است.

حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی افزود: دشمن برنامه‌های مهمی را در موضوعات مورد نظر خود پیش می‌برد و قشری از جامعه که دل در گروی غرب داشتند و مطالباتی را در سر داشتند با تحریک دشمن در حوادث ۸۸ به صحنه آمدند و پس از آن دشمن به‌دنبال این بود که با زیرسوال بردن اعتماد عمومی مردم در انتخابات، برنامه‌های خود را پیش ببرد.

 معاون امور پرورشی معاونت فرهنگی و آموزشی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: عده‌ای در این میان میدان‌داری کردند و برنامه‌های دشمن را اجرا کردند. در شرایط فعلی نیز هر موضوعی را دشمن بهانه می‌کند تا انقلاب اسلامی را زیرسوال ببرد. نظام جمهوری اسلامی دشمنانی دارد که بیکار نمی‌نشینند و همیشه مشغول توطئه و برنامه‌ریزی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =