کد خبر: 5051
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵
46

 وزرای راه و شهرسازی و ورزش و جوانان روز پنجشنبه برای کلنگ زنی و افتتاح طرح های عمرانی به مازندران سفر می کنند.

به گزارش روستانیوز، "محمد اسلامی" وزیر راه و شهرسازی و محمد سلطانی فر وزیر ورزش روز پنجشنبه برای کلنگ زنی و افتتاح طرح‌ها به استان مازندران سفر می‌کنند.
قرار است فردا با حضور محمد اسلامی کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن در ساری انجام شود. در این طرح و در فاز اول دو هزار و ۳۰۰ مازندرانی تقاضای خود را برای صاحبخانه شدن ثبت کرده‌اند.
همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان سه پروژه ورزشی در شهرستان‌های غرب مازندران افتتاح می‌شود که شامل خانه کشتی تنکابن، سالن ورزشی کلارآباد و ورزشگاه پنج هزار نفری نور است.
برای این پروژه‌ها بیش از ۱۷ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

گقتنی است وزیر راه وشهرسازی طی مدیریت کوتاه خود برمسند استانداری مازندران توانسته منشا تحولات وخدمات فراوانی دراستان شود وشهروندان مازندرانی به پاس این خدمات  نشان " شهروندی مازندران رابه محمداسلامی اعطا کردند و نیز "فیض الله حکیمی" مشاور و مدیرکل وقت حوزه استاندار  روزانه از نزدیک با مراجعین گفت وشنود داشته و درصورت لاینحل بودن مشکلات بدون انجام هیچ بوروکراسی اداری تسریع ملاقات اربابان رجوع  با استاندار وقت را  هماهنگ میکرد  و خود شخصا  تا حصول نتیجه پیگیری می کرد 
 
 طی مدت مسوولیت های انان در استانداری مازندران، میز خدمت در تمامی ادارات استان دایر شده بود و شهروندان وصنعتگران مازندرانی به اسلامی و حکیمی علاقه ای فراوانی دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =