کد خبر: 4955
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
ژاله فرامرزیان

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر ورزش و جوانان با بیان این‌ که تمام همت وزارت ورزش و جوانان بر حل بخشی از مشکلات ساختاری و اعتباری هیئت‌های ورزشی مصروف داشته شده است، بر ساخت و تکمیل طرح‌های ورزشی با رویکرد آمایشی و براساس نیازسنجی تاکید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، «ژاله فرامرزیان» در نشست مشترک با مسؤلان استان یزد و شهرستان اردکان و هیئت‌های ورزشی این شهرستان که صبح جمعه در سالن شهید حنیف فرمانداری اردکان برگزار شد، با بیان این‌ که تمام همت وزارت ورزش و جوانان بر حل بخشی از مشکلات ساختاری و اعتباری هیئت‌های ورزشی مصروف داشته شده است، گفت: شهرستان اردکان اثربخشی زیادی در ورزش کشور دارد و هیئت‌های ورزشی آن نیز انتفاع بیش‌تری نیز از اعتبارات ورزشی خواهند برد.

وی اظهار کرد: در خصوص تأمین زیرساخت‌های ورزشی شهرستان اردکان باید با رویکردی آمایشی داشت و با انجام نیازسنجی نسبت به ساخت و تکمیل طرح‌ها اقدام کرد.

فرامرزیان گفت: در قانون ظرفیت‌های مهمی نظیر بخش خصوصی برای تأمین نیازهای ورزش پیش‌بینی شده که با استفاده از آن‌ها حدود هزار طرح نیمه‌تمام ورزشی در سال‌های اخیر در کشور تکمیل شده است.

«مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این نشست تعامل فدراسیون و مدیران وزارتی را با اداره کل ورزش و جوانان استان بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: حمایت بیشتر فدراسیون‌ها را در زمینه کمک به ورزشکاران انتظار داریم.

وی افزود: با حمایت مسئولان در شماری از رشته‌های ورزشی، تعداد ملی‌پوشان و مدال‌آوران اردکانی امیدوارکننده است و وجود تیم‌های لیگ برتری اردکان نشانه خوبی از روحیه حمایت و تعامل در این شهرستان است.

شریعتی با تقدیر از حمایت‌های معاون توسعه وزیر گفت: اعتبارات ورزشی استان، تخصیص آن‌ها و منابع درآمدی استان‌ها رشد مناسبی داشته است.

«بهروز شهابی‌زاد» فرماندار اردکان هم در این نشست با بیان این که ورزش و میزان توجه به آن یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه یافتگی جوامع است، اظهار کرد: باز توزیع درآمدها و اختصاص آن به ورزش در قانون ما پیش‌بینی شده که باید نهایت استفاده را از ظرفیت‌های قانونی ببریم.

وی گفت: با وجود تنگناهای مالی، اعتبارات خوبی در حوزه ورزش اردکان جذب شده و وجود چندین تیم در لیگ برتر کشور بیانگر علاقه‌مندی، استعداد، پشتکار و حمایت مسئولان شهرستان در این خصوص است.

در ابتدای این نشست نمایندگان هیئت‌های ورزشی، مشکلات و مسائل خود را با مسئولان در میان گذاشتند که از جمله این موارد می‌تواند به هزینه‌های ورزشی ملی‌پوشان، مشکلات امر ورزش در روستاها و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =