کد خبر: 4939
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
حدادیان

 مالکیت باشگاه نساجی با امضای قرارداد واگذاری سهام " فرهاد صنیعی‌فر " به طور کامل به " رضا حدادیان " دیگر مالک این باشگاه تحویل داده شد.

به گزارش روستانیوز،  باشگاه نساجی قائمشهر  به طور کامل در جلسه شب گذشته بین مسؤولان استانی و ورزشی مازندران با دو مالک این باشگاه دراختیار یک مالک قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ما، شب گذشته در تهران جلسه‌ای بین استاندار ، مدیرکل ورزش و استان مازندران، فرهاد صنیعی‌فر و رضا حدادیان دو مالک باشگاه نساجی برگزار شد.

در این نشست پس از تبادل نظر و ارائه دیدگاه‌های مختلف در نهایت کل مالکیت باشگاه نساجی در اختیار رضا حدادیان قرار گرفت.

صنیعی‌فر که در زمان مالکیت «مهدی پرهام» با خرید بخشی از سهام باشگاه به کادر مدیریتی تیم اضافه شد، مدتی بعد تمام سهام باشگاه را خرید. پس از صعود نساجی به لیگ برتر، با توجه به افزایش هزینه‌های مدیریت تیم، «رضا حدادیان» نیز بخشی از سهام باشگاه را خریداری کرد تا صنیعی‌فر در تامین هزینه‌های باشگاه تنها نباشد.  
حدادیان از نگاه هواداران نساجی اثرگذارترین مالک باشگاه بود. چرا که علاوه بر صرف هزینه‌های قابل توجه در مدت مالکیت و مدیریت‌اش بر نساجی، در دوره مدیریت او نساجی پس از ۲۴ سال توانست به سطح اول فوتبال کشور برسد و از این نظر او چهره‌ای برجسته در هواداران نساجی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =