کد خبر: 4752
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید در استان فارس گفت: دهه فجر امسال یازده طرح ورزشی در نقاط مختلف این شهرستان افتتاح و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، حسن مسعودی یکشنبه 17 آذر در جمع خبرنگاران گفت: 6 زمین چمن مصنوعی کوچک در روستاهای امام زاده اسماعیل، لاله گون، کافتر، نظام آباد، اسلام آباد و شهر سده و همچنین زمین چمن بزرگ مجموعه تختی و سالن ورزشی چندمنظوره خنجشت از پروژه‌های ورزشی است که ان‌شاءالله دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

مسعودی خاطرنشان کرد: خانه جوان، مجموعه ورزشی نیرو و تندرستی و سالن چند منظوره نظام آباد نیز مراحل احداث را طی ‌می‌کند و امیدواریم به زودی آماده افتتاح شود.

او همچنین در خصوص اهداف برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران شهرستان اقلید گفت: با توجه به اینکه در دو سال گذشته تجلیلی از این عزیزان انجام نشده بود خوشبختانه شرایطی حاصل شد تا از 180 نفر از قهرمانانی که در رقابت‌های جهانی، آسیایی و کشوری صاحب مدال شده بودند قدردانی شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید اضافه کرد: اگر شرایط مهیا باشد وظیفه ما متولیان ورزش هرسال از قهرمانان و نام آوران ورزش اقلید قدردانی خواهیم کرد.

مسعودی قدردانی از ورزشکاران قهرمان را اقدامی در راستای افزایش انگیزه جوانان برای حضور موثرتر در این صحنه‌ها دانست و گفت: خوشبختانه در دولت یازدهم و دوازدهم، اهتمام ویژه‌ای برای افزایش سرانه ورزشی انجام شد که همین زیرساخت‌ها یکی از عوامل موثر در رشد فعالیت‌های ورزشی و توسعه شادابی و سلامت جامعه خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان اقلید همچنین یادآور شد که دو نفر از خیرین ورزش یار در مراسم قدردانی از ورزشکاران قهرمان این شهرستان احداث یک سالن تیراندازی و تجهیز کامل یک باشگاه رزمی را تقبل کردند که امیدواریم این مهم به زودی اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =