علی بختیاری

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نمایندگان متنی را امضاء کردند تا از زحمات محمود حجتی در وزارت جهاد کشاورزی قدردانی کنند، گفت: آقای حجتی در افزایش تولید و بهره‌وری در بخش کشاورزی عملکرد بسیار خوبی داشت و فرهنگ جدیدی را در زنجیره تولید به وجود آورد که می‌تواند راه را برای وزیر بعدی هموار کند. 

علی‌ورز بختیاری در گفت‌وگو با روستانیوز افزود: تولید محصولات کشاورزی با وجود خشک‌سالی‌ها و کاهش اراضی از سال‌های 92 تا 96 حدود 25 درصد از نظر کمی افزایش پیدا کرد که نشان می‌دهد وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه برنامه داشته‌است. همچنین در بخش ترویجی و مکانیزاسیون کشاورزی نیز شاهد اتفاقات خوبی بودیم. در زمینه خرید گندم، شکر، چغندرقند، دانه‌های روغنی و برنج هم گام‌های مثبتی برداشته شد. 
نماینده مردم بافت در مجلس شورای اسلامی ادامه‌داد: البته مشکلاتی هم در این وزارتخانه وجود دارد که به‌دلیل گستردگی وظایف وزارت جهاد کشاورزی با تغییر وزیر حل نمی‌شود. وقتی فعالیت‌های این وزارتخانه به این اندازه زیاد و گسترده است که با یک بالا و پایین رفتن قیمت گوجه‌فرنگی و سیب‌زمینی همه حساس می‌شوند و سوال مطرح می‌کنند، فرقی نمی‌کند چه کسی وزیر باشد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =