کد خبر: 4718
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
13

دومین جلسه شورای اموزش دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، با حضور رییس دانشگاه و اعضای شورا برگزار شد.

به گزارش روستانیوز، در این جلسه دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه با ارائه گزارشی از اقدامات دانشگاه در حوزه گسترش اموزش پزشکی اظهار داشت : با هدف تقویت حوزه اموزش دانشجویان و اعضای هیات علمی بیش از ۱۰ هزار متر مربع افزایش فضای فیزیکی اماکن اموزشی انجام شده است .

رییس دانشگاه  با اشاره به اینکه ۶ هزار مترمربع افزایش فضای فیزیکی در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص) و ۴ هزار متر مربع  افزایش فضای فیزیکی در پردیس بین الملل رامسر انجام شد اضافه کرد: ۹ تن از دستیاران دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آزمون بورد تخصصی سال جاری حایز رتبه های برتر شدند .

وی با تاکید بر اهمیت اقدامات زیربنایی در رشد و توسعه اموزش اظهار داشت: در امتحانات علوم پایه نیز میانگین نمرات دانشکده پزشکی ساری رشد بسیار خوبی داشت و در حیطه یاددهی و یادگیری نیز دانشگاه توانست رتبه یک کشوری در جشنواره شهید مطهری را کسب نماید.

دکتر موسوی اظهار امیدواری کرد با توجه به اهمیت و جایگاه شورای اموزش دانشگاه بتوانیم سیاستگذاری مناسبت تری را جهت ارتقا و توسعه حوزه اموزش پزشکی ارائه و تبیین نماییم.
گفتنی است در این جلسه که رییس ، معاونین دانشگاه ، مدیران اموزشی و روابط عمومی و چند تن از اعضای هیات علمی حضور داشتند درباره بروز رسانی و ساماندهی حق التدریس در دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =