پاپی زاده

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مطرح‌کردن استیضاح حجتی  نشان‌دهنده این امر بود که به عملکرد مدیریتی او انتقاد وارد بوده؛ باوجوداین، حجتی زحمات زیادی برای وزارت جهاد کشاورزی کشیده و نباید با انتقادات شدید از او، این حجم از زحمت را زیر سوال برد. 

عباس پاپی‌زاده در گفت‌گو با «روستانیوز» افزود: اگر انتقادی به نحوه عملکرد حجتی در بخش کشاورزی بود، باید در زمان وزارت‌ ایشان مطرح می‌شد و الان نباید بیش‌ازاین درخصوص ضعف مدیریتی‌ او صحبت کرد.
 پاپی‌زاده پالنگان افزود: شخصیت حجتی به‌شدت برای من قابل‌احترام است؛ بااین‌حال نمی‌توانم از ایشان دفاع کنم، چون در این حالت تناقضی ناشی از استیضاح و تعریف از ایشان ایجاد می‌شود.
نماینده مردم شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی ‌با اشاره به این‌که از منتقدان شدید وزارت حجتی بوده‌، خاطرنشان کرد: دلیل انتقادی که به ایشان داشتم، درخصوص عملکرد مدیران وزارت کشاورزی بوده. چگونه ممکن است به برخی مسائل در بخش کشاورزی انتقاد شود و بعد عنوان شود که به سکاندار آن انتقادی نیست؟! چه کسی کارها را مدیریت کرده است؟ همچنین ایشان درخصوص خرید تضمینی محصولات متناسب با تورم سالیانه از کشاورزان دفاع نکرد که نتیجه آن نیز به‌طور واضح استیضاح بود.
پاپی‌زاده درخصوص وزیر پیشنهادی جدید جهاد کشاورزی نیز گفت: به‌نظر من وزیر جایگزین ضمن این‌که باید تجربه کافی در بخش مدیریت کشاورزی داشته باشد، باید حتی‌المقدور پرانرژی، جهادی و بابرنامه باشد؛ یعنی برای چند سال آینده برنامه‌ریزی کند. چون تنها در این حالت است که می‌تواند کارهای بزرگی در خصوص امنیت غذایی و رضایت فعالان بخش کشاورزی انجام دهد.
وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی در اکثر سال‌ها سکاندار لایقی نداشته و ظلم بزرگی به کشاورزان و بخش کشاورزی شده است. 
پاپی‌زاده با بیان این‌که مدیریت بخش کشاورزی در ایران بیمار است و محدود به این سال‌ها نیست، گفت: با توجه به این‌که صنعت کشاورزی به‌طور متوسط چیزی بالغ‌بر 15 درصد اشتغال در کشور را به دوش کشیده است، لذا دولت نباید به‌عنوان یک مسأله فرعی به آن بپردازد؛ ضمن این‌که مدیریت این بخش به یک بازنگری اصولی نیاز دارد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =