بسیج جهاد کشاورزی

مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روسنا (پایگاه خبری روستانیوز)، مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز در وزارت جهاد کشاورزی، سالن خوشه، برگزار شد. در ابتدای این مراسم، آیت‌الله سیدرضا تقوی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه جابجایی افراد در سمت‌های مدیریتی نشان از موقت بودن سمت‌ها دارد، گفت: باید در هر جایگاه و مرتبه‌ای که هستیم تلاش کنیم که کارهای نیک از خود به یادگار بگذاریم.

وی تاکید کرد: هیچ وزارتخانه ای به اندازه وزارت جهاد کشاورزی که با معیشت مردم سروکار دارد حساس نیست و مقاومت بسیج در این وزارتخانه توانسته در رابطه با تامین غذا و معیشت مردم وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

آیت‌الله تقوی در ادامه به تعریف فرهنگ و اثرگذاری آن در تمدن بشری پرداخت و سپس بسیج را که در وقوع انقلاب اسلامی نقشی سازنده داشته است، خدامحوری، ساده زیستی، مردم دوستی و ولایت مداری را از شاخصه‌های اصلی یک بسیجی عنوان کرد.

محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع طبیعی وزارت جهاد کشاورزی هم با حضور در این مراسم گفت: بسیج موفق، جهادگر موفق است؛ بسیج نقش سازنده‌ای در انقلاب اسلامی داشته بطوریکه بعد از انقلاب این گروه به کشاورزان به منظور خیرخواهی و افزایش تولید محصولات کمک کردند و گام های اساسی برای پیشرفت ایران برداشتند.

وی تاکید کرد: ما باید تولیدات محصولات کشاورزی را افزایش دهیم تا از واردات آنها بی‌نیاز باشیم.

سردار نعمان غلامی، جانشین سردار غیب‌پرور و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج نیز با حضور در این مراسم بر اهمیت نیروی بسیجی تاکید کرد و گفت: کارنامه بسیج از ابتدای انقلاب تاکنون و در هشت سال دفاع مقدس نشان از عملکرد قوی آن دارد. در حال حاضر تحریم‌ها و جنگ اقتصادی که برای ایران پیش‌آمده شرایط بحرانی را برای ملت ایران فراهم کرده است بنابراین بسیجیان و دیگر مسئولان باید بدانند تا زمانیکه معیشت مردم تامین نشود آن ها قادر نخواهند بود در مقابل دشمن صف‌آرایی و مقاومت کنند.

وی تاکید کرد: در ابتدای انقلاب بسیجیان در کنار و همراه کشاورزان برای آبادانی کشور و تولید محصول و خودکفایی قدم برداشته اند؛ نیروی بسیج امروز این ظرفیت را دارد تا بار دیگر برای حفظ و آبادانی ایران و هچنین انتقال علم و فنون جدید کشاورزی و دستگاه‌های پیشرفته برای کشاورزی مدرن به وزارت جهاد کشاورزی کمک کند.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر به رضا فراهانی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی از زحماتش قدردانی کردند و پیمان فلسفی را با حفظ سمت مدیرکل دفتر نمایندگی ولی فقیه به فرماندهی مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد برگزیدند.

در این جلسه، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، سردار نعمان غلامی، جانشین سردار غیب‌پرور و معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع طبیعی وزارت جهادکشاورزی، محمدرضا جهانسوز، رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی، آیتالله سیدرضا تقوی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =