آجیل

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا با پوست بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان و قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدای مغز بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

مصطفی احمدی در گفت و گو با خبرنگار روسنا (خبرگزاری روستانیوز)، درباره قیمت آجیل و خشکبار در آستانه شب یلدا عنوان کرد: آجیل شب یلدا را براساس دو کیفیت قیمت‌گذاری کرده ایم؛ قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدا با پوست بین ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان در عمده فروشی ها و 66 تا 88 هزار تومان در خرده فروشی ها و قیمت هر کیلوگرم آجیل شب یلدای مغز بین ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در عمده فروشی‌ها و 88 تا 110 هزار تومان در خرده فروشی ها تعیین شده است.

وی تاکید کرد: سود ۱۰ درصدی را هم برای خرده فروشی‌ها در نظر گرفته‌ایم و مردم ممکن است در نهایت آجیل شب یلدا را ۱۰ درصد بالاتر از قیمت‌های تعیین شده خریداری کنند البته که آجیل و خشکبار نسبت به قبل 10 درصد ارزان تر شده است.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران عنوان کرد: ۱۰ قلم انواع خشکبار و آجیل در آجیل شب یلدا تامین شده است بنابراین مردم از هر مغازه ای آجیل یلدا را به بهانه پایین بودن قیمت خریداری نکنند چرا که برخی از فروشندگان آجیل نه تنها هیچ مجوزی از اتحادیه ندارند، بلکه مرتکب تخلفات بسیاری در عرضه آجیل شب یلدا می‌شوند.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار تهران درباره فروش پسته کیلویی 300 هزار تومان در بازار گفت که الان پسته با این قیمت در بازار وجود ندارد و فروش پسته کیلویی 300 هزار تومان را تکذیب می کنیم.

احمدی ادامه داد: مهم ترین و اصلی ترین دلیل گرانی آجیل، افت تولید است و ما حدود 70 درصد افت تولید داشته ایم و گرانی آجیل ربطی به نوسانات نرخ ارز ندارد.   

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =