کد خبر: 4658
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان گفت: برای راه اندازی هر خانه ورزش روستایی حدود ۲۰ میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های بومی محلی و ۲۰ میلیون تومان هم توسط دهیاری روستاهای مربوطه هزینه شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، رسول باروتی در مراسم توزیع تجهیزات ورزشی خانه های ورزش روستایی، اظهار کرد: ۱۱ خانه ورزش روستایی در روستاهای سعید آباد، نیوان سوق، شرکت زراعی، هنده، نیوان نار، رباط سرخ، دم آسمان، غرقن، اسفرنجان، وانشان و زرنجان تجهیز شد. تا پایان سال جاری نیز تعداد روستاهایی که خانه ورزش آنها تجهیز می شود به عدد ۲۰ می‌رسد. 

وی با بیان اینکه ۵۴ روستا در این شهرستان وجود دارد که هیچ یک خانه ورزش نداشتند، ابراز امیدواری کرد که با این کار شاهد پویایی در روستاها باشیم.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان افزود: برای راه اندازی هر خانه ورزش روستایی حدود ۲۰ میلیون تومان توسط ورزش و جوانان و هیئت ورزش های بومی محلی و ۲۰ میلیون تومان هم توسط دهیاری روستاهای مربوطه هزینه شده است. در روستاها امکانات کمتری برای فعالیت ورزشی وجود دارد و این در حالی است که در روستاها استعدادهای خوبی در زمینه ورزشی داریم.

تامین اعتبارات از بیرون شهرستان

همچنین در ادامه نیز فرماندار شهرستان گلپایگان با بیان اینکه تامین اعتبار ریالی این تجهیزات از بیرون شهرستان بوده است، گفت: به تجهیز ۱۱ روستا قانع نیستیم و باید در آینده تمام روستاها را تجهیز کنیم، البته این موضوع به عنوان قول نیست که سند کنید و فردا هم بگویید این اتفاق انجام نشد، اگر ۵ روستاها هم تجهیز شد، راضی هستیم. به هر حال باید دست بالا بگیریم تا انجام شود.

حسین یارمحمدیان افزود:؛ به عنوان دستگاه هماهنگ کننده بستر را فراهم کردیم اما بسیاری از هیئت ها از این شرایط استفاده نمی کنند. در جلسات می گویم مسابقه برگزار کنید، خوابگاه را تامین می کنیم اما چرا کمتر میزبان برگزاری مسابقات کشوری  هستیم. هیئت ها زمینه برگزاری مسابقات را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: روستاهایی که دهیاری های آن بستر راه اندازی خانه ورزش روستایی را فراهم کردند تجهیز شده است همچنین  باید بتوانیم نقش مدیریت بانوان را در عرصه های مختلف شهرستان فراهم کنیم، همانطور که در حال افزایش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =