کد خبر: 4644
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
فرزانه شرفبافی

فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر و هیئت همراه به منظور بررسی کیفیت و چگونگی انجام هر چه بهتر خدمت رسانی به مسافرین هواپیمایی کیش، به صورت سرزده در برخی از پروازهای کیش حضور یافتند و از نزدیک با مسافرین  و خدمه پروازی بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش روستانیوز، شرفبافی نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش و هیئت همراه وی در ادامه ضمن اقامه نماز و شرکت در نماز جمعه جزیره کیش، با حضور در میز خدمت پاسخگوی سوالات و مشکلات کیشوندان محترم بودند.

وی ضمن ابراز خرسندی و استمرار از گفتگو ودیدار حضوری با مردم ومسافرین پرواز کیش ایر  به خبرنگار ما گفت ؛ قاطبه درخواست های مردمی  توسعه پروازهای هواپیمایی کیش به کشورهای خلیج همیشه فارس به منظور جا به جایی بار، گسترش شبکه پروازی کیش ایر به شهرهای مختلف کشور و هماهنگی جهت برگزاری جلسه مشترک با آژانس های مسافرتی، شرکت های تولیدی و صنعتی بوده است.
دکتر شرفبافی ضمن شرکت درنمازجمعه کیش  با حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده؛ امام جمعه محترم جزیره کیش دیدار و در خصوص افزایش پروازها و گستره خدمات دهی هواپیمایی کیش در اربعین حسینی درسالهای اتی رایزنی و گفتگو کردند. 

دراین دیدار مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر به اقدامات و سیاستهای این شرکت در خدمات دهی بیشتر به زائران حسینی درسالجاری اشاره کرد گفت ؛  شرکت هواپیمایی کیش اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای کیش- نجف-کیش و اصفهان – نجف-اصفهان نموده است.
 شرفبافی افزود: این شرکت در راستای حفظ اصل مشتری مداری و بمنظور ارائه تسهیلات جهت حضور زائرین اربعین حسینی در نجف اشرف، نسبت به برقراری پروازهای فوق العاده سیستمی  اقدام کرده است که رضایت خاطر بالا زائران مسافران حسینی را احراز کرده است 


*کیش ایر حامی تیم هندبال بانوان کیش

مدیرعامل هواپیمایی کیش ایر گفت ؛ برای نخستین بار هواپیمایی کیش حامی و اسپانسر اول تیم هندبال بانوان جزیره  کیش شد.

مدیرعامل کیش ایر اظهار داشت : شرکت هواپیمایی کیش، به دنبال دستور و تاکید مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مظفری  از تنها تیم لیگ برتری جزیره کیش در مسابقات ورزشی لیگ برتر در رشته هندبال بانوان؛ در حوزه مسئولیت های اجتماعی و در راستای حمایت از سالم سازی جامعه و ورزش؛ کیش ایر حامی تیم هندبال بانوان جزیره  کیش شد.

گفتنی است دختران هندبالیست کیش ایر در این دیدار، با انجام یک بازی زیبا، موفق شدند از سد حریف خود عبوری جانانه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =