کد خبر: 4523
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کیخا

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس، گفت: مابه‌التفاوت ارز یارانه‌ای که مقرر شده به واردات گوشت مرغ اختصاص پیدا کند باید در قالب یارانه به واحدهای داخلی پرداخت شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، احمدعلی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر واردات گوشت قرمز و نارضایتی دامداران از این موضوع، گفت: تولید کنندگان بخش کشاورزی موافق واردات گوشت قرمز و سایر محصولات در شرایط کنونی نیستم.

نماینده مردم زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید استراتژی دولت بر حمایت از تولید داخلی باشد، ادامه داد: بسیاری از یارانه‌های که به صورت پنهان پرداخت می‌شود باید به تولید داخل اختصاص پیدا کند تا شاهد شکوفایی تولیدکنندگان باشیم.

گوشت مرغ

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه علی رغم تولید گوشت مرغ بیش از نیاز داخل موضوع واردات این محصول نیز مطرح شده است، عنوان کرد: مابه‌التفاوت ارز یارانه‌ای که مقرر شده به واردات گوشت مرغ اختصاص پیدا کند باید در قالب یارانه به واحدهای داخلی پرداخت شود.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، افزود: باید به جای تمرکز بر واردات به سمت تقویت بنیان‌های تولید در داخل کشور حرکت کنیم زیرا بهتر و مفید تر از داشتن رویکرد وارداتی است./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =