کد خبر: 4518
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
محسن کوشش تبار

مدیرکل دفتر امور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور از تشکیل جلسه با صندوق کارآفرینی امید به منظور بهره مندی شهرداریها و دهیاریهای کشور از تسهیلات آن صندوق خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، محسن کوشش تبار بابیان مطلب فوق افزود: در این نشست راهکارهای مختلف مشارکت و حمایت از شهرداریها و دهیاریهای کشور بررسی شد که باتوجه به اهم تصمیمات و مصوبات جلسه، مقرر گردید راهکار تفاهم نامه فی مابین سازمان و صندوق کارآفرینی امید جهت تامین ماشین آلات عمرانی شهرداریها ودهیاریها از طریق شرکت هپکو پیگیری شود.
وی افزود: همچنین مقرر شد جهت تامین بخشی از اعتبارات پروژه های درآمدزای دهیاریها، برنامه ریزی گردد تا با تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید، در قالب پرداخت تسهیلات پروژه های ایجادی و توسعه ای براساس کارآفرینی طرح ها و میزان اشتغال ثابت تولید شده، کمکی به دهیاریهای کشور صورت پذیرد.
کوشش تبار اضافه کرد: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد موضوع منابع داخلی سازمان جهت پرداخت تسهیلات به شهرداریها بود که راهکارهای همکاری مورد بحث و بررسی قرا گرفت.
وی افزود : یکی از مهمترین پیگیریهای حوزه اقتصادی و خدمات مالی سازمان، مذاکره با موسسات، بانک ها و صندوق های مختلف تامین مالی می باشد تا از طریق آنها بتوان تسهیلاتی برای شهرداریها و دهیاریهای کشور تامین نمود که درنهایت منتج به اجرای پروژه های عمرانی شهر و روستا و توسعه کشور گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =