کد خبر: 4477
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
دام

آستان قدس رضوی با راه اندازی 200 واحد دامداری، برای محرومان خراسان جنوبی اشتغال پایدار ایجاد می کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون محرومیت زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان گفت: این طرح با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی در 4 دهستان خراسان جنوبی با پرداخت تسهیلات 50 تا 100 میلیون تومانی برای پرورش دام سبک اجرا می شود.
صابر یوسفی پور افزود: در این طرح پس از معرفی افراد دارای شرایط توسط رابطان آستان قدس رضوی، دامهای سبک با نژاد خوب و تسهیلات 4 درصد، خریداری و در اختیار افراد قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی، علوفه مورد نیاز این دامها را تامین و در صورت تمایل دامداران، دام پرورش یافته را نیز خریداری می کند گفت: همچنین کارشناسان مؤسسه دامپروری رضوی با حمایت‌های علمی و فنی، بر سلامت و موفقیت این دامها نظارت می کنند.
معاون محرومیت زدایی نمایندگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه تعداد دامهایی که در اختیار افراد قرار می گیرد متناسب با امکانات و شرایط زندگی آنان خواهد بود افزود: بازپرداخت تسهیلات این طرح، پس از 10 ماه تنفس، وصول می شود.

اجرای طرح پرورش دام سبک از سوی آستان قدس رضوی پیش از این در برخی نقاط کشور از جمله استانهای خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی با موفقیت اجرا شده و نتایج خوبی به دنبال داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =