کشاورزی

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کردستان اظهارداشت: سامانه جامع صندوق بیمه کشاورزی بسیار عالی است؛ چراکه هم غرامت‌ها به‌روز و آنلاین مشخص می‌شود و هم این‌که آمار بیمه‌شدگان به‌صورت آنی در سراسر کشور و نقطه‌ای مشخص است، به‌طوری‌که از طریق این سامانه می‌توان دریافت که درحال‌حاضر در کدام استان کشور، در کدام شهرستان و حتی در کدام شعبه فردی درحال بیمه‌شدن است.

خلیل فعله‌گری در گفت‌وگو با روستانیوز گفت: از دیگر مزایای این سامانه می‌توان به اطلاعات مربوط به هواشناسی اشاره کرد که به‌عنوان مثال نشان می‌دهد در یک زمان خاص یک استان چه دمایی داشته‌است. 

فعله‌گری افزود: از سوی دیگر این سامانه دقت و حساسیت کار را بالا برده و در نتیجه ما هم که در استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت می‌کنیم، به‌خوبی درمی‌یابیم که اگر خسارتی در جایی تأیید نشد، به چه علت تأیید نشده یا این‌که در آن روز مشخص که خسارت وارد شده، وضعیت در استان و شهرستان مورد نظر چگونه بوده‌است. 

وی خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که دسترسی به این سامانه برای مدیران و مسئولان مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و همچنین مسئولان ذی‌ربط استان‌ها نیز فراهم شود تا بتوایم از این سامانه بیش‌تر و بهتر بهره‌برداری و استفاده کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =