کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان درخصوص دیجیتال‌شدن فرآیند اجرای بیمه کشاورزی و سامانه جامع بیمه کشاورزی اظهارداشت: ما با این سامانه از چند ماه قبل آشنا شده‌ایم؛ چراکه مدیران صندوق بیمه کشاورزی امکان دسترسی رؤسای سازمان جهاد کشاورزی کشور را به این سامانه فراهم کرده بودند که جای تشکر دارد.

علی درجانی در گفت‌وگو با «روستانیوز» گفت: از بودن چنین سامانه‌ای بسیار خشنودیم؛ چراکه شیوه‌های پرداخت‌، نظارت و همچنین مانیتورینگ به‌عنوان یک داشبورد مدیریتی برای یک مجموعه کلان بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین با استفاده از این سامانه ما که با پرداخت پول و حق و حقوق مردم سروکار داریم، با اطمینان بیش‌تری کار را انجام خواهیم داد. 

درجانی افزود: این سامانه تمام ویژگی‌هایی را که یک داشبورد مدیریتی خوب نیاز دارد، برای مدیران و کارشناسان در لایه‌های مختلف مهیا کرده‌است. 

وی ادامه داد: با توجه به جمع‌آوری نظرات استان‌ها به‌صورت میدانی و همچنین با روشی که مجموعه صندوق بیمه پیش گرفته‌است، قطعاً این سامانه تکمیل‌تر خواهد شد و ایراداتش برطرف می‌شود. 

درجانی خاطرنشان کرد: سامانه جامع بیمه کشاورزی کمک می‌کند تا خسارت‌های واقعی بررسی و به‌موقع پرداخت شود. به‌عبارت دیگر با وجود این سامانه یک‌سری فرآیندهای دست‌وپاگیری که در گذشته کار را معطل می‌کرد، دیگر وجود ندارد و کارها با سرعت بیش‌تر پیش می‌رود. 

وی با بیان این موضوع که این سامانه، کار ارزشمندی است که در گذشته اتفاق نیفتاده‌، افزود: نکته قابل‌توجه دیگر درمورد این سامانه این است که برای نماینده بیمه و خود بیمه‌گذار نیز اطمینان خاطر نسبت به کاری که انجام می‌دهد، حاصل می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =