علی درجانی در گفتوگو با «روستانیوز» گفت: از بودن چنین سامانهای بسیار خشنودیم؛ چراکه شیوههای پرداخت، نظارت و همچنین مانیتورینگ بهعنوان یک داشبورد مدیریتی برای یک مجموعه کلان بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین با استفاده از این سامانه ما که با پرداخت پول و حق و حقوق مردم سروکار داریم، با اطمینان بیشتری کار را انجام خواهیم داد.
درجانی افزود: این سامانه تمام ویژگیهایی را که یک داشبورد مدیریتی خوب نیاز دارد، برای مدیران و کارشناسان در لایههای مختلف مهیا کردهاست.
وی ادامه داد: با توجه به جمعآوری نظرات استانها بهصورت میدانی و همچنین با روشی که مجموعه صندوق بیمه پیش گرفتهاست، قطعاً این سامانه تکمیلتر خواهد شد و ایراداتش برطرف میشود.
درجانی خاطرنشان کرد: سامانه جامع بیمه کشاورزی کمک میکند تا خسارتهای واقعی بررسی و بهموقع پرداخت شود. بهعبارت دیگر با وجود این سامانه یکسری فرآیندهای دستوپاگیری که در گذشته کار را معطل میکرد، دیگر وجود ندارد و کارها با سرعت بیشتر پیش میرود.
وی با بیان این موضوع که این سامانه، کار ارزشمندی است که در گذشته اتفاق نیفتاده، افزود: نکته قابلتوجه دیگر درمورد این سامانه این است که برای نماینده بیمه و خود بیمهگذار نیز اطمینان خاطر نسبت به کاری که انجام میدهد، حاصل میکند.